حادثه تروریستی شیراز طرح استکبار جهانی برای برهم زدن امنیت کشور است
حادثه تروریستی شیراز طرح استکبار جهانی برای برهم زدن امنیت کشور است
مولوی پارسا ضمن محکومیت حادثه تروربستی شیراز تصریح کرد: حادثه تروریستی شیراز طراحی شده دست استکبار جهانی برای برهم زدن امنیت و آرامشی در کشورمان است که نمی‌خواهد این امنیت و آرامش را ببیند.

مولوی سید عبدالعزیز پارسا، امام جمعه اهل سنت سرخس در گفت‌‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با محکومبت شدید جنایت دردناک حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در شهر شیراز که منجر به شهادت جمعی از نمازگزاران و جراحت تعدادی دیگر شد، اظهار کرد: حادثه تروریستی شیراز در زمان نماز و عبادت و در مکانی اتفاق افتاد که مورد احترام همه مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت سرخس تصریح کرد: حادثه تروریستی شیراز طراحی شده دست استکبار جهانی برای برهم زدن امنیت و آرامشی در کشورمان است که نمی‌خواهد این امنیت و آرامش را ببیند.

وی بیان کرد: از این حادثه‌ای که پیش آمده دشمنان اسلام سوءاستفاده می‌کنند تا نظام اسلامی را به چالش بکشند و این مسئله می‌طلبد که مردم و مسئولان با بصیرت بیشتر نسبت به خنثی‌سازی این توطئه‌ها اقدام کنند.

مولوی پارسا تاکید کرد: مردم ما باید با بصیرت و وحدت برای مقابله با این توطئه‌ها که طرح شده دست استکبار جهانی است، آمادگی و بصیرت خودشان را بالا ببرند؛ مردم ما باید متوجه این موضوع باشند که این اقدامات طراحی شده دست استکبار است و از آن درس بگیرند.

امام جمعه اهل سنت سرخس عنوان کرد: جامعه اهل سنت شهرستان سرخس این حادثه تروریستی را محکوم می‌کند و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم تا عوامل این جنایت را شناسایی و مجازات کنند.

انتهای پیام/