جنگ ادراکی- شناختی علیه دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی شکل گرفته است
جنگ ادراکی- شناختی علیه دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی شکل گرفته است
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: جنگ ادراکی- شناختی علیه دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و این جنگ با عملیات هدفمند رسانه‌ای و کمک پیاده نظام دشمن و غرب پرست‌ها هدایت می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه جنگ ادراکی- شناختی علیه دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است، اظهار کرد: این جنگ با عملیات هدفمند رسانه‌ای و کمک پیاده نظام دشمن و غرب پرست‌ها هدایت می‌‌شود.

امام جمعه سرخس افزود: کشور ما به سمت خنثی سازی تحریم‌ها در حرکت است که باید هم نگاه درونی و هم نگاه بیرونی داشته باشیم؛ نگاه بیرونی باید نگاه عزتمندانه باشد که در دولت سیزدهم این نگاه وجود دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: توافقات با کشورهای روسیه و چین و همچنین کشورهای همسایه عزتمندانه است، به همین دلیل پیاده نظام دشمن و غرب پرست‌ها از این دیپلماسی عزتمندانه ناراحت هستند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم بر اساس عزت، مصلحت، حکمت و فرمایشات رهبر معظم انقلاب خنثی سازی تحریم‌ها را شروع کرده است و به کوری چشم غرب پرستان دیپلماسی عزتمندانه فعال است.

خطیب نماز جمعه سرخس خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های خوبی که سفر آیت الله رئیسی داشت، اقامه نماز ایشان در کاخ کرملین بود و این باعث افتخار است که در کاخی که زمانی ضد خدا فعال بودند، اقدام ایشان باعث عزت اسلام شد.

امام جمعه سرخس بیان کرد: از برکات صدور انقلاب اسلامی و جهاد شهید سلیمانی این است که پوتین و بسیاری از مسئولان روسیه در سفر آیت الله رئیسی، ارادتشان را به مقام معظم رهبری نشان دادند.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به هراس آمران و قاتلان سردار سلیمانی از انیمیشن «انتقام حتمی» عنوان کرد: پیام این انیمیشن برای آمران و قاتلان شهید سلیمانی رفته است که باید منتظر انتقام باشند و با مدد الهی هم آمران و هم قاتلان شهید سلیمانی به‌زودی به مکافاتشان می‌رسند.

وی تصریح کرد: گوشه‌‌‌ای از این مکافات را یمنی‌ها به اماراتی‌ها نشان دادند و مراکز حساس و ذی قیمت آن‌ها را مورد هدف قرار دادند؛ یاوران امام زمان علیه‌السلام پاسخ تجاوز امارات را دادند و این مسئله نشان داد که امنیت عاریه‌ای در کاخ شیشه‌ای به درد کسانی که به غیر خدا دل بسته‌اند، نمی‌خورد.

امام جمعه سرخس در پایان از مردم روستای ولایتمدار کندکلی که اقدامات فرهنگی نماز جمعه این هفته شهرستان را بر عهده داشتند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/