تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در سرخس/ تمام تلاشمان برگزاری انتخاباتی پرشور است
تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در سرخس/ تمام تلاشمان برگزاری انتخاباتی پرشور است
حجت‌الاسلام نجف زاده با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در شهرستان سرخس گفت: هدف از تشکیل این ستاد از بین بردن علف‌های هرزی است که مانع رشد انقلاب می‌شوند.

‌حجت‌الاسلام محمد نجف زاده، رئیس دادگستری شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات سیزدهیم دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم، باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان سرخس افزود: هدف از تشکیل این ستاد از بین بردن علف‌های هرزی است که مانع رشد انقلاب می‌شوند.

وی تصریح کرد: قصد نداریم که با برخوردها در این ستاد مانع حضور پرشور مردم در انتخابات شویم، بلکه تلاش داریم با جدا کردن علف‎های هرز، مردم بتوانند در یک فضای سالم به رقابت بپردازند.

حجت‌الاسلام نجف زاده تاکید کرد: در این راستا سعی‌مان بر این است تا بیشتر با تخلفات برخورد کنیم، اما اگر تخلف در جایی منتهی به جرم شد، در شعبه اول دادیاری و شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان آن را بررسی می‌کنیم.

رئیس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان سرخس با بیان اینکه تمام اخبار و گزار‌ش‌های انتخاباتی را رصد و پیگیری می‌کنیم، عنوان کرد: برای دریافت گزارش‌ها و اخبار مردمی و ارتباط مستقیم با رئیس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان سرخس شماره تماس ۳۴۵۴۰۵۵۸ نیز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: اگر اسم ما مسئول است، باید اقداماتمان را به نحو احسن انجام دهیم تا مدیون مردم نباشیم و کمک کنیم تا فردی اصلح برای به دست گرفتن زمام امور انتخاب شود.

انتهای پیام/