تجلیل از حافظان و قاریان پالایشگاه گاز سرخس
تجلیل از حافظان و قاریان پالایشگاه گاز سرخس
مسئول دارالقرآن پالایشگاه گاز سرخس گفت: در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان ارشد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی سرخس، حافظان و قاریان این مجتمع گازی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس و به نقل از روابط عمومی پالایشگاه شهید هاشمی نژاد سرخس حسن مردانی گفت: طی برنامه ریزی های صورت گرفته، هر ساله مسابقات قرآنی ” بهار در بهار ” ویژه کارکنان، همسران و فرزندان برای حضور در مسابقات کشوری شرکت ملی گاز ایران برگزار می شود که امسال هم مرحله مقدماتی این دور از مسابقات در سرخس برگزار شد.

 

وی افزود: مرحله مقدماتی در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ سوره های یاسین و حجرات، حفظ قرآن کریم، نهج البلاغه و مفاهیم قرآن کریم ویژه کارکنان، همسران و فرزندان در کلیه مقاطع تحصیلی برگزار شد.

 

مردانی تصریح کرد: پس از برگزاری دوره مقدماتی نفرات اول تا سوم هر رشته در قالب تیم های مجزا به مرحله کشوری اعزام و با دیگر شرکت کنندگان به رقابت خواهند پرداخت.

 

مسئول دارالقرآن پالایشگاه خانگیران تاکید کرد: امسال در مرحله مقدماتی این مسابقات ۳۵۰ شرکت کننده حضور داشتند که ۱۲۰ نفر حائز مقام های برتر شدند.

 

مردانی ادامه داد: تیم همسران و کارکنان در خرداد ماه سال جاری و تیم فرزندان بعد از ماه مبارک رمضان امسال به مرحله سراسری مسابقات اعزام خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه نتایج تیم های شرکت کننده از سوی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد به مسابقات سراسری شرکت ملی گاز ایران بهبود یافته است اضافه کرد: تیم دختران طی دو سال متوالی مقام نخست را کسب کرده اند و تیم پسران هم در سال گذشته مقام نخست این دور از مسابقات را به خود اختصاص داد و تیم کارکنان و همسران در سطح شرکت ملی گاز ایران مقام سوم را بدست آوردند.

 

مسئول دارالقرآن پالایشگاه خانگیران خاطر نشان کرد: در همین زمینه و برای آمادگی هر چه بیشتر نفرات شرکت کننده در مرحله سراسری، هفته ای دو جلسه ویژه فرزندان در سرخس و در بیت الزهرا(س) شهرک گاز شهید مهاجر ویژه بانوان و یک دوره پیشرفته در مشهد ویژه نخبگان قرآنی با استفاده از اساتید ممتاز کشوری برگزار خواهد شد.

 

مردانی در پایان گفت: در این مراسم از کارکنان، همسران و فرزندان که در محله مقدماتی مقامهای اول تا سوم را به دست آورده بودند مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب