بازگشایی اصناف پلمب شده تا ۲۰ آذر در سرخس
بازگشایی اصناف پلمب شده تا ۲۰ آذر در سرخس
اکبری گفت: اصناف ناقض محدودیت‌های کرونایی که در دو هفته اول آذر در شهرستان سرخس پلمب شدند، با رافت اسلامی تا روز پنجشنبه 20 آذر نامه بازگشایی صنف خود را دریافت می‌کنند.

علی اکبر اکبری، رئیس اداره صمت سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: اصناف ناقض محدودیت‌های کرونایی که در دو هفته اول آذر در شهرستان سرخس پلمب شدند، با رافت اسلامی تا روز پنجشنبه ۲۰ آذر نامه بازگشایی صنف خود را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اصناف در سه مرحله بازگشایی می‌شوند، افزود: اصنافی که از تاریخ پنجم تا هشتم آذر پلمب شدند، نامه بازگشایی صنف خود را امروز دریافت و از فردا مجاز به فعالیت هستند.

اکبری اضافه کرد: همچنین اصنافی که در تاریخ دهم و یازدهم پلمب شدند، نامه بازگشایی صنف خود را فردا دریافت و از روز چهارشنبه مجاز به فعالیت هستند.

رئیس اداره صمت سرخس ادامه داد: اصنافی که در روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم پلمب شدند نیز نامه بازگشایی خود را روز چهارشنبه دریافت و از روز پنجشنبه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون این اصناف تا ۱۵ روز بایستی پلمب باشند، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای با حضور دادستان عمومی و انقلاب سرخس، رئیس اتاق اصناف و رئیس اداره صمت سرخس برگزار و تصمیم به بازگشایی این اصناف گرفتیم و رافت اسلامی شامل حال آن‌ها شد.

اکبری در پایان تصریح کرد: از این اصناف بر اساس مصوبات ستاد کرونا تعهدنامه کتبی اخذ می‌شود و اگر دوباره محدودیت‌های کرونایی را زیر پا بگذارند، صنف آن‌ها پلمب و پروانه کسبشان نیز باطل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پلمب ۱۸ واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونایی در سرخس

انتهای پیام/