حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یک اقدام نمایشی برای دلخوشی روسای فیفا بود/ ضرورت هوشمندی سیاسیون در واکنش به اتفاقات کشور
حضور بانوان در ورزشگاه‌ها یک اقدام نمایشی برای دلخوشی روسای فیفا بود/ ضرورت هوشمندی سیاسیون در واکنش به اتفاقات کشور
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر ضرورت هوشمندی چهره های سیاسی و رسانه ها در واکنش به اتفاقات کشور گفت: تناقض در اطلاع رسانی اتفاق «دختر آبی» موجب ایجاد منافذ برای عناصر ضد انقلاب شد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به ماجرای «دختر آبی» و اظهارنظرهای برخی نمایندگان مجلس و چهره های سیاسی در این باره اظهار کرد: اظهارنظرهای زودهنگام درباره این مسائل، آثار و تبعاتی دارد که می تواند باعث بهره مندی دشمنان خارجی کشورمان شود، بنابراین چهره های سیاسی باید هوشمندی بیشتری در واکنش به اتفاقات کشور داشته باشند.

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بخشی از این اتفاق مربوط به مدیریت حوزه ورزش کشور است، افزود: همیشه این نقد را به عملکرد وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در نحوه برگزاری مسابقات ورزشی داریم و به خصوص در یک سال گذشته مسابقات فوتبال حواشی زیادی داشته است.

وی تصریح کرد: وقتی رئیس فدارسیون فوتبال، رئیس فیفا را به ایران دعوت و موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها را مطرح می کند، این مسئله موجب شکل گیری یک حجم مطالبه می شود و این در حالی است که توانایی مدیریت فضا و اداره حضور زنان در ورزشگاه ها را ندارند و یک اقدام نمایشی برای دلخوشی روسای فیفا صورت گرفته است و تبعات آن اتفاقاتی همچون موضوع «دختر آبی» را رقم می زند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه نحوه اطلاع رسانی این موضوع ضد و نقیض بود، بیان کرد: این نوع اطلاع رسانی ها فضای شایعاتی را شکل می دهد و منافذی به وجود می آورد که این منافذ به نفع عناصر ضد انقلاب است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: باید در همه سطوح چه در مدیریت رسانه و چه در مدیریت عرصه ورزش و از سویی اظهارنظر چهره های سیاسی یک دقت نظر و تمهیدات جدی تری اندیشیده شود که شاهد وقوع این فضای متشدد در رسانه

  • منبع خبر : شرکت نفت مناطق مرکزی ایران