سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ما منتظر اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس هستیم که به نظر می‌رسد این اعلام وصول در روزهای آینده انجام شود.
به گزارش نسیم سرخس، میر حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ما منتظر اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس هستیم که به نظر می‌رسد این اعلام وصول در روزهای آینده انجام شود.
وی تصریح کرد: ما در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با نظر اکثریت و امضای بیش از ۱۰ نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را تقدیم هیأت رئیسه کردیم و منتظریم تا هیأت رئیسه در این زمینه اقدام قانونی را انجام دهد.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اظهار نظر در مورد رأی آوردن استیضاح و یا عدم رأی‌آوری آن سخت و دشوار به نظر می‌رسد، گفت: باید منتظر ماند و دید فضای مجلس و صحبت‌های وزیر در روز استیضاح چگونه است و بعد از آن در این زمینه می‌توان اظهار نظر کرد.
میرزاده افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس مصر به استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند چرا که در بسیاری از حوزه‌ها عملکرد وزیر را قابل قبول نمی‌دانند و معتقدند باید تغییراتی را دولت در رأس وزارت آموزش و پرورش انجام دهد.
وی بیان کرد: در صورت اعلام وصول مجلس در هفته آینده به احتمال زیاد استیضاح وزیر آموزش و پرورش در جلسه رسمی بررسی می‌شود.
 انتهای پیام/