گندزدایی ۶ روستای سرخس توسط شرکت نفت و گاز شرق
گندزدایی ۶ روستای سرخس توسط شرکت نفت و گاز شرق
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق گفت: به همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق 6 روستای شهرستان سرخس برای پیشگیری از شیوع کرونا گندزدایی و ماسک و دستکش رایگان در این روستاها توزیع شد.

سید ابوالحسن محمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با مساعدت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در مرحله اول ضمن گندزدایی ۶ روستای شهرستان سرخس، ماسک و دستکش رایگان در این روستاها توزیع شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق افزود: اطلاع‌رسانی‌های لازم درباره بیماری کرونا به دهیاری‌ها و قرارگاه‌های زیستی در این روستاها نیز در کنار عملیات گندزدایی و ضدعفونی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: این اقدامات پس از برنامه‌ریزی و آسیب‌شناسی و بررسی شرایط موجود به‌منظور همیاری با مردم برای از بین بردن ویروس کرونا و در راستای مسئولیت اجتماعی و معین اقتصادی انجام و در نخستین گام معابر ۶ روستا گندزدایی و ضدعفونی شد.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای پیشگیری و رعایت بهداشت فردی ساکنان به‌خصوص نیازمندان، بیماران و سالخوردگان ضمن آموزش‌های لازم، ماسک و دستکش رایگان به دهیاری‌ها و خانه‌های بهداشت تحویل شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق یکی از سه شرکت تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که مسئولیت بهره‌برداری از چهار مخزن گاز شیرین و ترش خانگیران و گنبدلی را برای تأمین خوراک پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس برای مصارف استان‌های خراسان شمالی، جنوبی، رضوی، مازندران، گلستان، سمنان و نیز واحد پتروشیمی خراسان و سوخت نیروگاه نکا در شمال کشور را عهده‌دار است.

انتهای پیام/