احمد رضا زحمتکش بازیکن تیم ملی ایران
احمد رضا زحمتکش بازیکن تیم ملی ایران

به گزارش نسیم سرخس، احمدرضا زحمت کش در سال ۱۳۷۷ در شهرستان قوچان استان خراسان رضوی چشم به جهان گشود. وی از کودکی علاقه شدیدی به رشته فوتبال داشت و کار خود را از باشگاه شهرداری مشهد در لیگ دسته یک مشهد شروع کرد در رده نونهلان بعد از سپری کردن چندین سال در باشگاه […]

به گزارش نسیم سرخس، احمدرضا زحمت کش در سال ۱۳۷۷ در شهرستان قوچان استان خراسان رضوی چشم به جهان گشود.

وی از کودکی علاقه شدیدی به رشته فوتبال داشت و کار خود را از باشگاه شهرداری مشهد در لیگ دسته یک مشهد شروع کرد در رده نونهلان بعد از سپری کردن چندین سال در باشگاه بزرگ شهرداری مشهد در رده جوانان به باشگاه جام عسل پیوست و قهرمانی لیگ جوانان کشوری شدند .

بعد از سپری شدن ۲ سال احمدرضا زحمتکش به اردو انتخابی تیم ملی دعوت و پس از تست های فوتبالی وی به تیم ملی امید ایران دعوت شد.

بعد از درخششی که ملی‌پوشان جوان ما در لیگ‌های اروپایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد داشته‌اند نگاه تیم‌های اروپایی به بازیکنان جوان ما بیشتر شده است.

در دوران فوتبالی ایشان پیشنهادات زیادی از خارج و داخل ارسال شد سپس بعد از چند وقت تصمیم گرفت در همان سن پایین لژیونر شود و اولین قرارداد رسمی خود را با تیم لوفتاتاری آلبانی بست و به دلیل مشکلات سیاسی و تنظیم نشدن درست پاسپورت ایشان به دلیل تحریم های خارجی نتواستند به باشگاهی که هواداران و خود ایشان میل داشتند برسند و طی یک حرکت نقل و انتقلاتی ایشان بعد از چند هفته به تیم FC FUSHE کوزوو پیوست احمدرضا در آنجا توانست عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارد بعد از رسمی شدن قرارداد و شرکت در اردو های تیم FC FUSHE  در سوپر لیگ کوزوو توجه مربیان را جلب کرد و بعد از چند روز اولین بازی خود را انجام داد و در اولین بازی پاس گل داد و بهترین بازیکن زمین شد .
بر همین اساس احمدرضا زحمتکش بازیکن ۱۸ ساله فوتبال کشورمان که سابقه دعوت شدن به تیم ملی نوجوانان را هم دارد و از استعدادهای فوتبال استان خراسان هم محسوب می‌شود پس از شرکت در اردوی تیم لوفتاتاری آلبانی به لحاظ فنی مورد تایید مربیان این تیم لیگ برتری قرار گرفت که در رده چهارم جدول لیگ فوتبال این کشور قرار دارد و به این تیم پیوست.

از وی به بعنوان یکی از برترین استعداد های فوتبالی شرق کشور نام میبرند و در آینده از ایشان بیشتر خواهیم شنید

انتهای پیام/

احمد رضا زحمتکش

احمد رضا زحمتکش