اجرای محدودیت‌های سخت‌گیرانه ترافیکی در سرخس
اجرای محدودیت‌های سخت‌گیرانه ترافیکی در سرخس
دماوندی گفت: با توجه به افزایش بیماران کرونایی و قرار گرفتن شهرستان سرخس در لیست شهرهای نارنجی از امشب محدودیت‌های جدی و سخت‌گیرانه ترافیکی در این شهرستان اجرا می‌شود.

احمد علی دماوندی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی و قرار گرفتن سرخس در لیست شهرهای نارنجی از امشب محدودیت‌های جدی و سخت‌گیرانه ترافیکی در شهرستان سرخس اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی سرخس افزود: در این راستا هرگونه تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع بوده و مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین هرگونه ورود و خروج از مبدا و به مقصد شهرستان سرخس نیز ممنوع بوده و متخلفان از این قانون با جریمه ۵ میلیون ریالی مواجه می‌شوند.

دماوندی تصریح کرد: شهرستان مشهد نیز در لیست شهرهای قرمز کرونایی قرار گرفته است و جریمه ۱۰ میلیون ریالی در انتظار متخلفان است.

متاسفانه همزمان با موج چهارم کرونا، خبر ابتلای سه نفر از همشهریان سرخسی به کرونای جهش‌یافته انگلیسی تایید و جواب تست آن‌ها مثبت شده است.

بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک از ۱۸ فروردین ۱۴۰۰، شهرستان سرخس از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

انتهای پیام/