بهره‌برداری از پروژه بهسازی ۱۴ مدرسه روستاهای مجاور پالایشگاه سرخس
بهره‌برداری از پروژه بهسازی ۱۴ مدرسه روستاهای مجاور پالایشگاه سرخس
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس گفت: پروژه بهسازی ۱۴ مدرسه روستاهای مجاور این مجتمع گازی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

یحیی فیضی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم در لحظه‌ای خدمت مردم هستیم که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق ۲، الحمدلله توسط نیروهای مسلح و سپاه عزیزمان در دنیا به نمایش گذاشته شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس خاطرنشان کرد: پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد به‌عنوان شرکت خدمت‌گزار مردم عزیز در شمال شرق کشور علاوه بر اینکه تامین پایدار انرژی را برای مردم این منطقه دارد، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی هم خدماتی را به مردم عزیز دهستان خانگیران و شهرستان سرخس ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به برگزاری آیین بهره‌برداری پروژه بهسازی ۱۴ مدرسه روستاهای مجاور این مجتمع در قالب مسئولیت‌های اجتماعی که امروز در روستای گنبدلی انجام شد، افزود: امروز علاوه بر بهره‌برداری از پروژه بهسازی ۱۴ مدرسه و آغاز پروژه بهسازی ۲۵ مدرسه دیگر، گوشه‌ای از مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت را که شامل آسفالت راه‌های روستایی، رسیدگی به مراکز بهداشت روستایی و بیمارستان لقمان سرخس بود به مردم شریف شهرستان تقدیم کردیم.

فیضی تصریح کرد: این اقدامات تنها گوشی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که توسط سربازان ولایت در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به مردم شریف شهرستان تقدیم شد؛ ما مدیون این مردم عزیز هستیم و باز هم خودمان را خدمتگزار این عزیزان می‌دانیم.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی