رتبه اول جایزه ملی محیط زیست به پالایشگاه سرخس رسید
رتبه اول جایزه ملی محیط زیست به پالایشگاه سرخس رسید
شركت پالايش گاز شهيد هاشمي‌نژاد در سيزدهمين دوره جايزه ملى محيط زيست، در ارزیابی سازمان محیط زیست کشور موفق به کسب مقام اول این جايزه در بین سازمان های دولتی شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس در سیزدهمین دوره جایزه ملى محیط زیست، در ارزیابی سازمان محیط زیست کشور موفق به کسب مقام اول این جایزه در بین سازمان‌های دولتی شد.

جایزه ملى محیط زیست به برگزیدگانى از بین موسسات و سازمان‌هاى دولتى و خصوصى، که در حفاظت، حمایت و بهسازى محیط زیست فعالیت‌های برجسته و ارزنده‌اى انجام دادند، اهدا مى‌شود.

در این دوره تعداد ٣٩٣ شرکت صنعتی و سازمان دولتى و خصوصى، شرکت کردند و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس به‌دلیل اجرای موفق پروژه تغلیظ گاز اسیدی و همچنین طرح بازیابی گازهای مشعل که هر دو طرح، علاوه بر مزایای اقتصادی دارای دستاوردهای فراوان محیط زیستی نیز است و باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و نگهداشت سرمایه‌های ملی و زیست محیطی شدهاست.

پس از ارزیابی این سازمان و راهیابى به مرحله نهایى با کسب بیشترین امتیاز به‌عنوان شرکت برگزیده و حائز رتبه اول در بخش سازمان‌ها و موسسات دولتی معرفی و به‌عنوان تنها شرکت دولتی مجموعه وزارت نفت علاوه بر کسب مقام اول موفق به دریافت تندیس و لوح جایزه ملى محیط زیست کشور شد.

آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان «سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست» به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی- اجتماعی کشور در حوزه محیط زیست، روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و انسیه خزعلی معاون امور زنان رئیس جمهور در محل سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی