دستگیری ۱۵ نفر در طرح پیشگامان امنیت انتظامی پلیس سرخس
دستگیری ۱۵ نفر در طرح پیشگامان امنیت انتظامی پلیس سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: در مرحله دیگری از طرح پیشگامان امنیت انتظامی که با هدف پیشگیری از سرقت‌های خُرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان سرخس اجرا شد، 15 نفر دستگیر و چهار فقره انواع سرقت کشف شد.

سیدمحمود علائی در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: طرح سراسری پیشگامان امنیت انتظامی با محوریت برخورد با سارقان خُرد و خشن و پاکسازی محل‌های ناامن و پارک‌ها با همکاری و همراهی مردم فهیم و قانون‌مدار در سرخس اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دیگری از طرح پیشگامان امنیت انتظامی که در این شهرستان اجرا شد، ۱۵ نفر دستگیر و چهار فقره انواع سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی سرخس تصریح کرد: در این طرح که به‌مدت ۷۲ ساعت اجرا شد، سه دستگاه موتورسیکلت و یک‌دستگاه خودرو توقیف شد.

علائی تصریح کرد: با اجرای این طرح ۱۷ گرم موادمخدر از دو خرده‌فروش و یک قبضه سلاح شکاری کشف شد و در این راستا دو خرده‌فروش و یک ضارب در پرونده مربوطه دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: کشف پرونده سرقت احشام و دستگیری چهار نفر سارق، اجرای هفت حکم جلب، دستگیری هفت نفر معتاد متجاهر، دستگیری یک نفر در رابطه با پرونده کلاهبرداری و کشف سه پرونده سرقت از دیگر اقدامات پلیس در اجرای این طرح بود.

علائی در پایان با تقدیر از همکاری و تعامل شهروندان و همچنین تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای طرح‌های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی، کنترل جرائم، برخورد با اراذل و اوباش و در نهایت افزایش احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت‌مندی مردم عزیز است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی