حمایت از حقوق بشر از بزرگ‌ترین دروغ‌های دولتمردان آمریکایی است
حمایت از حقوق بشر از بزرگ‌ترین دروغ‌های دولتمردان آمریکایی است
امام جمعه موقت سرخس گفت: حمایت از حقوق بشر از بزرگ‌ترین دروغ‌های دولتمردان آمریکایی است؛ امروز دولت‌های مختلف آمریکا در داخل و خارج از کشورشان بزرگ‌ترین نقض‌کننده حقوق بشر هستند و خنده‌دار است که آمریکا از حقوق بشر حرف می‌‌زند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی، امام جمعه موقت سرخس در خطبه‌های این نماز جمعه سرخس با تبریک عید غدیر اظهار کرد: غدیر واقعه‌‌ای بود که جامعیت و عظمت اسلام را نشان داد؛ غدیر یک راه، فرهنگ، سنت و سبک زندگی است.

امام جمعه موقت سرخس افزود: بعثت شروع شد، غدیر به ثمر نشست و قیام عاشورا جریان اسلام را تثبیت کرد و تا ظهور امام عصر(عج) این جریان ادامه دارد.

وی بیان کرد: حیات بشر برای رسیدن به هدف خلقت، چهار نقطه عطف بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور را دارد؛ غدیر را نمی‌توانیم منهای ظهور بدانیم؛ غدیر که تکمیل‌کننده اسلام و عاشورا که تضمین‌کننده ماندگاری اسلام است، در نهایت به ظهور امام زمان(عج) متصل می‌شود.

ججت‌الاسلام سیستانی در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به‌مناسبت ایام حج بیان کرد: وحدت اسلامی یعنی گفت‌وگو و ارتباط فکری و عملی و همچنین پیوند اقتصادی بین کشورهای اسلامی
بر مبنای حسن ظن رقم بخورد.

امام جمعه موقت سرخس تصریح کرد: اثرگذاری دیگر حج معنویت است؛ برای ارتقای اخلاق دینی و مقابله با اخلاق غربی باید معنویت را ترویج بدهیم.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد: حمایت از حقوق بشر از بزرگ‌ترین دروغ‌های دولتمردان آمریکایی است؛ امروز دولت‌های مختلف آمریکا در داخل و خارج از کشورشان بزرگ‌ترین نقض‌کننده حقوق بشر هستند و خنده‌دار است که آمریکا از حقوق بشر حرف می‌‌زند.

ججت‌الاسلام سیستانی تصریح کرد: نژادپرستی و سرکوب سیاه‌پوستان، تبعیض دینی، وضعیت بد زندان‌های آمریکا و کودتا در کشورهای مختلف، سرنگونی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران و کشتار مردم افغانستان تنها گوشه‌ای از اقدامات نقض حقوق بشری آمریکا است.

وی با محکومیت اهانت به قرآن در سوئد گفت: اعلام می‌کنیم، این اتفاق مقدمه‌ای برای اهانت به همه مقدسات ادیان الهی است.

امام جمعه موقت سرخس در پایان با بیان اینکه نهضت ملی مسکن در کشور شروع شده و در شهرستان سرخس هم در هفته جاری این مسئله محقق شد، خاطرنشان کرد: از فرماندار سرخس و همه کسانی که موضوع مسکن ملی را در شهرستان به نتیجه رساندند، قدردانی داریم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی