امنیت اقتصادی و معیشتی باید در کشور حکم‌فرما شود
امنیت اقتصادی و معیشتی باید در کشور حکم‌فرما شود
امام جمعه سرخس گفت: با توجه به شعار امسال، امنیت اقتصادی و معیشتی باید در کشور حکم‌فرما شود و دولتمردان ما در راس عملیاتی کردن شعار سال هستند؛ مردم هم باید نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس اظهار کرد: امیدواریم امسال را که مقام معظم رهبری به‌عنوان سال مهار تورم و رونق تولید نام‌گذاری کردند، همه امکانات کشور برای تحقق این شعار بسیج شود.

امام جمعه سرخس افزود: با توجه به شعار امسال، امنیت اقتصادی و معیشتی باید در کشور حکم‌فرما شود و دولتمردان ما در راس عملیاتی کردن شعار سال هستند؛ مردم هم باید نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا کنند.

وی به رای دادگاه لاهه به نفع جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: در دادگاه لاهه آمریکا محکوم شد و در اوج مظلومیت، اقتدار کشور ما ثابت شد.

حجت‌الاسلام بختیاری به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه و سرزمین‌های اشغالی اشاره و بیان کرد: رژیم صهیونیستی ذلیل‌ترین دوران خودش را سپری می‌کند و دست به هر کاری می‌زند تا هویت جعلی خودش را ثابت کند، اما بازهم مسلمانان و انسان‌های آزاداندیش جهان این غده سرطانی را تحمل نمی‌کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: ان شاء الله امسال متفاوت‌تر از هر سالی در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم و با تقوا و بصیرتی که از شب‌های قدر می‌گیریم، رژیم ذلیل صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر می‌کنیم.

امام جمعه سرخس گفت: ما انتقام دو شهید عزیزی که اخیرا به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند را به‌زودی خواهیم گرفت و گویا این رژیم برای نابودی عجله دارد؛ امیدواریم به‌زودی نماز جماعت را به‌همراه مقام معظم رهبری و به امامت ولی عصر(عج) در قدس اقامه کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان با بیان اینکه ماه رمضان ماه توسل به اهل بیت علیهم‌السلام است، خاطرنشان کرد: این هفته جاری هفته نورانی شب‌های قدر است؛ دل‌ها را برای شب‌های قدر آماده کنیم و توسلمان باید بیشتر شود؛ در شب قدر در جماعت‌ها شرکت کنیم که خیر و برکت در جماعت است.

انتهای پیام/