وحدت، بصیرت و مقاومت باعث نابودی سریعتر اسرائیل می شود/ روز قدس، سلاح قوی در اختیار مسلمانان است
وحدت، بصیرت و مقاومت باعث نابودی سریعتر اسرائیل می شود/ روز قدس، سلاح قوی در اختیار مسلمانان است
امام جمعه سرخس گفت: حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و بصیرت عمیق، مقدمه ای برای تکمیل وحدت امت اسلامی است و با وحدت، بصیرت و مقاومت نابودی اسرائیل سریعتر محقق می شود.

حجت الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز مردم بصیر و روزه دار سراسر کشور آمدند تا به استکبار جهانی، صهیونیست های غاصب و نوکران آنها یعنی کشورهای مرتجع عرب این پیام را بدهند که به هیچ عنوان معامله قرن محقق نخواهد شد.

 

امام جمعه سرخس اظهار کرد: سال به سال حضور مردم پر شورتر و بصیرت آنها عمیق تر است و به یقین این حضور پرشور و بصیرت عمیق مقدمه ای برای تکمیل وحدت امت اسلامی است و با وحدت و بصیرت و مقاومت نابودی اسرائیل سریعتر محقق می شود.

 

حجت الاسلام بختیاری عنوان کرد: سلاح قوی که در اختیار مسلمانان است روز قدس است و با شرکت در این راهپیمایی مشت محکمی به دهان یاوه گویان و سیلی محکمی به پشتیبانان رژیم صهیونیستی زده شد.

 

وی افزود: این معامله خیانت بار و ذلت بار «قرن» محقق نخواهد شد و دشمنان با اراده های پولادین مسلمانان مواجه می شوند و مسلمانان نخواهند گذشت که فلسطین را از نقشه جغرافیایی حذف کنند.

 

حجت الاسلام بختیاری تاکید کرد: با مقاومت و وحدت مسلمانان، فلسطین به آغوش امت اسلامی باز می گردد و اسرائیل غاصب به زودی نابود می شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس