پیاده سازی نمونه ای از «تمدن نوین اسلامی» در سرخس
پیاده سازی نمونه ای از «تمدن نوین اسلامی» در سرخس
قائم مقام آستان قدس رضوی گفت: ارتباط آستان قدس رضوی با مردم شهرستان سرخس در چند سال اخیر بیشتر شده است و ما می خواهیم این ارتباط تقویت شود و امیدواریم بتوانیم نمونه ای از تمدن نوین اسلامی را در سرخس پیاده سازی کنیم و افتخار آن برای مردم سرخس باشد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سیدرضا فاطمی امین در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی در شهرستان سرخس گفت: چالش اقتصادی مهمترین چالشی است که با آن مواجه هستیم و مسائل اقتصادی در کشور ما پیچیده و به هم تنیده است ولی همین مسائل اقتصادی پیچیده را وقتی لیست کنیم راه حل های بسیار ساده ای برای آنها پیدا می شود.

 

قائم مقام آستان قدس رضوی ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای که صورت گرفت، آستان قدس رضوی به عنوان معین اقتصادی سرخس است و باید بگویم سطح آستان قدس رضوی انجام کارهای فاخر است به همین دلیل کارهای زیادی در شهرستان سرخس انجام خواهیم داد.

 

وی با بیان اینکه به جای آنکه آستان قدس رضوی کسب و کار داشته باشد یک پله بالاتر به کسب و کارهای مردم کمک کند، گفت: آستان قدس رضوی نهادی اقتصادی نیست و رسالتش متفاوت از مسائل اقتصادی است اما با اعتباری که دارد سعی داریم در شهرستان سرخس کارهای مهمی انجام دهیم.

 

فاطمی امین گفت: ارتباط آستان قدس رضوی با مردم شهرستان سرخس در چند سال اخیر بیشتر شده است و ما می خواهیم این ارتباط تقویت شود و امیدواریم بتوانیم نمونه ای از تمدن نوین اسلامی را در سرخس پیاده سازی کنیم و افتخار آن برای مردم سرخس باشد.

انتهای پیام/ع

  • منبع خبر : نسیم سرخس