میرتاج الدینی در پرسش و پاسخ به جمعی از جوانان اظهار داشت:بارها گفته ام که با این جریان مخالفم و آن را عامل انشقاق و فاصله گرفتن احمدی نژاد با روحانیت و جبهه اصولگرایان می دانم.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، حجت الاسلام  میرتاج الدینی  در پرسش و پاسخ خود با تعدادی از جوانان در خصوص اینکه  با رفتن به دولت چه کاری برای استان انجام داده اظهار داشت: این یک بحث مفصل است اما در دولت معین استان بودم و تمام مسائلی که در استان مطرح می شد هم در مجلس و هم در دولت پیگیری می کردم که از مدیران دوره گذشته و شخص استاندار سابق می توانید بپرسید بنده چه کارهایی را در هیئت دولت برای استان انجام می دادم. حتی آقای بیگی در اظهار نظری گفته بودند که از طریق تاج الدینی کارها بسیار راحت تر حل می شد خب این هم طبیعی بود مثلا وقتی نماینده ای بخواهد مشکلات حوزه اش را به وزیر در مجلس بگوید، به اندازه ای وزیر سرش در مجلس شلوغ می شود که اصلا مشکل حل نمی شود اما در هیئت دولت مشکل مجلس وجود نداشت و در فضای  آرام مشکلات حل می گردید و مدیران استان مسائل مهم را با یک تماس به بنده اعلام می کردند وبنده هم در همان جلسه هیئت دولت از وزیر پیگیری می کردم.
وی همچنین گفت: از دیگر کارهای بنده در دولت پیگیری تکمیل مسیر قطار تبریز- میانه بود که اعتبار لازم را در آن زمان جذب نمودیم و حدود ۴ ساعت از  این مسیر را کاهش می دهد. البته آخرین اطلاعاتی که دارم این است که بعد ازاین بیش از ۱۰۰۰ میلیاردتومان نیاز به سرمایه دارد که باید با جذب سرمایه گذاری خارجی این مشکل را حل کرد.

تاج الدینی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه نظرش درباره مشایی چیست اظهارداشت: بارها گفته ام که با این جریان مخالفم و آن را عامل انشقاق و فاصله گرفتن احمدی نژاد با روحانیت و جبهه اصولگرایان می دانم.

وی در خصوص اینکه نظرش درباره برهم زنندگان مراسمات سیاسی چیست نیز گفت: من با افرادی که جلسات و سخنرانی هایی که با مجوزهای قانونی تشکیل شده برخورد می کنند وبهم می ریزند موافق نیستم و این حرکات موجب افزایش تنش در جامعه می شود که به صلاح ما نیست. افرادی که برای ۱۰۰ یا ۲۰۰ و نهایتا ۵۰۰ نفر سخنرانی میکنند و خلاصه اخبارشان در بعضی سایت ها منتشر می شود که اگر این جلسات بهم بریزد خبرش بیشتر درجامعه انعکاس داده می شود و ما باید در تحمل نظر مخالفین سعه صدر داشته باشیم.

نماینده سابق تبریز گفت: اگردر عالم سیاسی سعه صدر نباشد و تحمل شنیدن حرف مخالف را نداشته باشیم این جامعه به رکود سیاسی میرسد پویایی سیاسی جامعه  برای این است که حرف مخالف را در چارچوب قانون بشنویم  حتی تاکید قرآن کریم هم بر این است که ” فَبَشِّرْعِبَادِ الَّذینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَأَحْسَنَهُ “.

تاج الدینی در خصوص برجام نیز گفت: مذاکرات هسته ای و توافقنامه برجام یک پیچ تاریخی بود که ما باید از این عبور می کردیم و در نهایت هم نظام این راپذیرفت ولی نحوه ورود دولت به این مسئله و مدیریت ان قابل نقد است چراکه اگر دولت از موضع قدرت وارد این موضوع میشد و وقتی تیم مذاکره کننده برای مذاکره رفته بود ، رئیس جمهور محترم از خالی بودن خزانه سخنی نمی گفت و همه مشکلات را به رفع تحریم هامنوط نمی کرد انها محکم تر می توانستند بحث کنند و امتیاز بگیرند.

انتهای پیام/م