تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون سرخس در محکومیت فاجعه منا برگزار شد/ امام جمعه سرخس: اصل شکل گیری آل سعود با از بین بردن مسلمانان بوده است
تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون سرخس در محکومیت فاجعه منا برگزار شد/ امام جمعه سرخس: اصل شکل گیری آل سعود با از بین بردن مسلمانان بوده است
طلاب و روحانیون شهرستان سرخس صبح امروز در محکومیت آل سعود در فاجعه منا تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، طلاب و روحانیون شهرستان سرخس صبح امروز در محکومیت آل سعود در فاجعه منا تجمع اعتراض آمیزی را در حوزه علمیه امام رضاعلیه السلام شهرستان سرخس برگزار کردند.

 

حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در ابتدای این مراسم با بیان اینکه امروز تمام جامعه اسلامی از فاجعه منا داغدار است، گفت: فاجعه منا به دلیل غفلت آل سعود خبیث اتفاق افتاده است.

 

امام جمعه سرخس افزود: مسئولیت جنایت منا به گردن آل سعود خبیث است.

 

ارژنگ بیان کرد: اگر به تاریخچه آل سعود نگاهی بکنیم می بینیم که بزرگان این خاندان سعودی بسیاری از افراد بزرگ و شاخص اهل تسنن و همچنین دیگر مکاتب دینی را قربانی کردند تا به حکومت برسند.

 

وی اذعان کرد: اصل شکل گیری وهابیتی که امروز سنگش را آل سعود به سینه می زند با کشتن و قربانی کردن خیل عظیمی از مسلمانان بوده است.

 

امام جمعه سرخس در پایان با محکومیت جنایت منا توسط آل سعود، گفت: امیدواریم اینگونه مراسمات و تجمع ها تسلی بخش قلب امام زمان (عج) باشد.

 

به گزارش نسیم سرخس، در پایان این مراسم طلاب و روحانیون شهرستان سرخس با قرائت بیانیه و سردادن شعار های «حجاج بی پناه بیت خدا، احرامشان کفن شده در منا»، «آل سعود پست بی کفایت، بی شک بود مسئول این جنایت»، «آل سعود خائن مرگت باد، مرگت باد»، «مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسرائیل»، رژیم سعودی را مسئول این جنایت دانستند و اقدامات این رژیم را محکوم کردند و خواستار پیگیری این فاجعه شدند.

انتهای پیام/ع