تجاوز آل سعود به یمن توطئه غرب برای مهار ایران اسلامی است/ هوشیاری رهبری نبود امروز در جنگ های منطقه درگیر بودیم
تجاوز آل سعود به یمن توطئه غرب برای مهار ایران اسلامی است/ هوشیاری رهبری نبود امروز در جنگ های منطقه درگیر بودیم
فرماندار سرخس گفت: تجاوز آل سعود به یمن توطئه غرب برای مهار جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی در مراسم بزرگداشت روز ارتش در سرخس گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه به وضعیت جغرافیایی  و داشتن بیش از ۱۵ کشور همسایه در مرزهای مشترک زمینی و دریایی همواره مورد توطئه های دشمنان بوده است که این توطئه ها هوشیاری و بیداری مردم ما را دو چندان کرده است.

 

وی افزود: اهمیت ایران اسلامی و قرار داشتن در ورودی اتصال شرق به غرب، همواره استکبار جهانی را در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی وا داشته است.

 

فرماندار سرخس تصریح کرد: توطئه از پیش تعیین شده دشمنان ما باعث شد که دیپلمات های ما را در مزار شریف به شهادت برسانند و تجاوز امروز آل سعود به یمن نیز  توطئه غرب برای مهار جمهوری اسلامی ایران است.

 

سنجرانی اذعان کرد: اگر رهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب نبود، امروز در جنگ های منطقه درگیر بودیم و امروز شاهدیم که با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب با وجود تمامی طوفان های ناامن در امنیت کامل به سر می بریم.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان سرخس ادامه داد: از دوران نظام انقلاب اسلامی با فداکاری ها و دلاورمردی های نیروهای مسلح ما دشمنان ما موفق نشده اند که حتی یک وجب از خاک این کشور را جدا کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز در کشوری زندگی می کنیم که رهبری هوشیار دارد و ما را در جزیره ثبات نشانده که کشورهای استکباری و در راس آن آمریکا برای مذاکره با ما التماس می کنند و این خط مشی را نیز رهبری انقلاب ترسیم کرده است.

 

سنجرانی در پایان گفت: امروز اگر مذاکره کنندگان ما با قدرت در صحنه های بین المللی حضور پیدا می کنند به پشتوانه مردمی است که ۳۶ سال با جانشان در راه انقلاب اسلامی ایستادگی کرده اند.

انتهای پیام/ب