توزیع ۳۲۰ کیلو گوشت گرم بین خانواده‌های تحت حمایت در سرخس/ ۹۶۰ میلیون ریال برای رفع سوءتغذیه کودکان نیازمند هزینه شد
توزیع ۳۲۰ کیلو گوشت گرم بین خانواده‌های تحت حمایت در سرخس/ ۹۶۰ میلیون ریال برای رفع سوءتغذیه کودکان نیازمند هزینه شد
مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس از توزیع 320 کیلوگرم گوشت گرم بین خانواده‌های تحت ‍‍حمایت این نهاد خبر داد.

علیرضا دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: ۳۲۰ کیلوگرم گوشت گرم در روستاهای یکه بید، چنار سوخته، کاریزک، رحمت‌آباد و اسلام قلعه که از دورافتاده‌ترین روستاهای شهرستان است توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس با یادآوری اینکه یکی از مهم‌ترین آموزه‌های قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام خدمت به نیازمندان جامعه است، خاطرنشان کرد: این مقدار گوشت اهداشده بین خانواده‌های تحت حمایت روستایی، به‌صورت خانواده‌های یک‌نفره و دونفره یک کیلو و خانواده‌های سه نفر به بالا دو کیلو توزیع شد.

 

دادمحمدی ضمن تقدیر از بانی این امر خیر که همه‌ساله محرومان این منطقه را مورد مساعدت خود قرار می‌دهد، ارزش ریالی این گوشت‌های گرم را ۶۴۰ میلیون ریال عنوان کرد.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس در ادامه بابیان اینکه برای رفع سوءتغذیه ۴۰۰ کودک زیر شش سال ۹۶۰ میلیون ریال هزینه شده است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تغذیه کودکان به‌خصوص کودکان زیر ۶ سال در چهارماهه اول امسال  در این زمینه بالغ‌بر ۹۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: این کمک‌ها در قالب کارت خرید مواد غذایی به ۴۰۰ نفر از کودکان زیر شش سال شهرستان که با تشخیص شبکه‌ی بهداشت شهرستان دچار سوءتغذیه بوده‌اند اهداء شده است.

 

دادمحمدی تأکید کرد: با توجه به اینکه سن زیر شش سال حساس‌ترین زمان برای رشد کودک بوده و برخی از خانواده‌ها به دلیل مشکلات مالی امکان تأمین مواد غذایی کودکشان را ندارند بر این اساس کمیته امداد با وارد شدن به این عرصه به این خانواده‌ها نیز کمک کرده است.

انتهای پیام/