بازدید معاون فرهنگی ارشاد خراسان رضوی از پروژه های فرهنگی پالایشگاه سرخس
بازدید معاون فرهنگی ارشاد خراسان رضوی از پروژه های فرهنگی پالایشگاه سرخس
در راستای حمایت از اصحاب حوزه فرهنگ و ادب شهرستان سرخس، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از پروژه های فرهنگی پالایشگاه گاز سرخس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، افشین تحفه گر در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خراسان رضوی قدمت دیرینه ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد و امروز شاهد آثار هنرمندان در بخش های مختلف شامل هنرهای نمایشی، آموزش عکاسی، شعر و ادب هستیم.

 

وی افزود: خوشبختانه در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری فرصت و بسترهای خوبی برای رشد و بالندگی حوزه هنر در شهر سرخس وجود دارد و مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد توجه ویزه ای نسبت به این حوزه دارند.

 

تحفه گر تصریح کرد: علاقه مندی جدی از سوی مدیران این مجتمع گازی نسبت به حوزه فرهنگ و هنر در سطح شهرستان سرخس وجود دارد و امروز شاهد برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری پانزدهمین نمایشگاه کتاب و افتتاح کافه کتاب هستیم.

 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت مدیران پالایشگاه شاهد راه اندازی نخستین کافه کتاب شهرستان سرخس با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه هستیم تا مردم بتوانند از چنین فضاهای فرهنگی استفاده کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: ما به عنوان نماینده اداره کل ارشاد خراسان رضوی آماده هرگونه همکاری با ادارات شهرستان در زمینه های فرهنگی و هنری هستیم.

انتهای پیام/