«پالایشگاه سرخس» برند شرکت ملی گاز در پایداری تولید گاز طبیعی است
«پالایشگاه سرخس» برند شرکت ملی گاز در پایداری تولید گاز طبیعی است
معاون وزیر نفت با تأکید بر اینکه پالایشگاه سرخس برند شرکت ملی گاز در پایداری تولید گاز طبیعی شرق کشور است، گفت: اکثر مدیران شاغل در صنعت عظیم نفت و گاز از این پالایشگاه رشد کرده‌اند و در سمت‌های مدیریتی مختلف شرکت ملی گاز ایران در حال خدمت هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حمیدرضا عراقی در بازدید از تأسیسات پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و در جمع مدیران این شرکت اظهار کرد: خوشبختانه از بدو عملیات اجرایی و راه‌اندازی این پالایشگاه در نقطه مرزی سرخس، شاهد برقراری تولید گاز طبیعی در حوزه استان‌های شمال و شمال شرق بوده‌ایم و این پالایشگاه به یک سند افتخار برای شرکت ملی گاز ایران تبدیل شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه پالایشگاه سرخس برند شرکت ملی گاز در پایداری تولید گاز طبیعی شرق کشور است، تصریح کرد: اکثر مدیران شاغل در صنعت عظیم نفت و گاز از این پالایشگاه رشد کرده‌اند و در سمت‌های مدیریتی مختلف شرکت ملی گاز ایران در حال خدمت به نظام اسلامی هستند و این مهم نشان از توجه به نیروهای انسانی در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد است.

 

معاون وزیر نفت بیان داشت: وجود پالایشگاه خانگیران به‌عنوان تنها تأمین‌کننده گاز استان‌های شمال و شمال شرق کشور و تأسیسات ذخیره‌سازی گاز طبیعی (شوریجه) در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس نقش مهمی را در برقراری پایداری گاز در زمستان ۹۶ ایفا کرد.

 

عراقی خاطرنشان کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس باعث پایداری گاز طبیعی در حوزه شمال شرق کشور شده است.

 

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه شرکت ملی گاز ایران خدمت‌رسانی به صنایع و مصارف خانگی را اولویت کاری خود می‌داند تأکید کرد: تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست تا شاهد پایداری تولید گاز طبیعی در فصل زمستان باشیم.

 

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در تأمین گاز طبیعی عنوان کرد: اگر قرار است با جهان تعامل کنیم باید روی پای خودمان بایستیم و استقلال جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان دهیم.

انتهای پیام/