امروز شبکه‌های اجتماعی مرکز فساد شده است/ فعالیت‌های اقتصادی کشور باید همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد
امروز شبکه‌های اجتماعی مرکز فساد شده است/ فعالیت‌های اقتصادی کشور باید همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد
امام جمعه موقت سرخس گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی مرکز فساد شده است و پیام‌رسانی به نام تلگرام به مردم ما آموزش‌های فساد و خودکشی را می‌آموزد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر شریعتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته دولت و با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر گفت: ایمان، تقوا، اخلاص، حمایت از مستضعفان و محرومان و تلاش برای محرومیت‌زدایی از اقشار مستضعف جامعه از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود.

 

امام‌جمعه موقت سرخس افزود: شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به ‌نظام اسلامی سر از پا نمی‌شناختند و خودشان را وقف جمهوری اسلامی ایران کردند.

 

وی ساده‌زیستی را از دیگر ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر قبل از اینکه به مقام ریاست جمهوری و نخست‌وزیری برسند، معلمی نمونه و الگو بودند.

 

شریعتی بابیان اینکه امروز اشرافی گری از مشکلات اساسی نظام اسلامی است، اذعان کرد: کسانی که ساده‌زیست هستند، پست و مقام روحیه اشرافی گری را در آن‌ها زنده نمی‌کند، چون کارشان برای خدا است.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان گفت: یک سال از عمر دولت باقی مانده است، بنابراین دولت فرصت‌ها را از دست ندهد و تا لحظه آخر به فکر خدمت به مردم باشد.

 

امام‌جمعه موقت سرخس تصریح کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارزیابی منصفانه عملکرد دولت توسط مردم و نخبگان است.

 

شریعتی با تأکید بر اینکه دولت بی‌برنامه نمی‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند، اظهار داشت: فعالیت‌های اقتصادی کشور باید همسو باسیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد و حل این مشکلات نیازمند اجرای یک برنامه فوق‌العاده و نه روزمره توسط دولت است.

 

وی به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشاره و عنوان کرد: امروز به برکت مردم مؤمن و انقلابی، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سلاح‌های مدرن و پیشرفته ایران اسلامی از امنیت مثال‌زدنی برخوردار است.

 

امام‌جمعه موقت سرخس با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز از دو نعمت سلامتی و امنیت برخوردار است، گفت: چشم تیزبین نیروهای امنیتی و اطلاعاتی امروز در مرزها جلوی داعشیان را گرفته است.

 

شریعتی در ادامه در خصوص مسائل فرهنگی کشور تصریح کرد: امروز شبکه‌های اجتماعی مرکز فساد شده است و پیام‌رسانی به نام تلگرام به مردم ما آموزش‌های فساد و خودکشی را می‌آموزد.

 

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی در مسئله فرهنگی کشور کرده است، گفت: جنگ نرمی که دشمن امروز علیه ایران اسلامی به راه انداخته از جنگ نظامی خسارت‌بارتر است.

انتهای پیام/