آغاز ثبت نام طرح غنی سازی نشاط و پویایی در سرخس
آغاز ثبت نام طرح غنی سازی نشاط و پویایی در سرخس
رئیس جمعیت هلال احمر سرخس از آغاز ثبت نام طرح نشاط و پویایی ویژه جوانان به منظور غنی سازی اوقات فراغت تابستان در هلال احمر این شهرستان خبر داد.

حسن گودرزی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت جمعیت هلال‌احمر سرخس با عنوان طرح نشاط و پویایی گفت: این طرح باهدف استفاده از تمام ظرفیت‌ها، تنوع‌بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌ها و نیز اهتمام نسبت به اجرای فعالیت‌های آموزشی، امدادی، فرهنگی و بشردوستانه در مرکز امور جوانان هلال‌احمر سرخس اجرا می‌شود.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخس افزود: توجه ویژه به فعالیت‌های شاخص آموزشی امداد و کمک‌های اولیه مقدماتی، پایه و تخصص، ویژه‌برنامه‌های مذهبی، بشردوستانه، سبک زندگی اسلامی، فرهنگ ایثار، اردوهای تفریحی، سالن ورزشی، شهادت، عفاف و حجاب را ازجمله وظایف و برنامه‌های این طرح است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در طول اجرای این طرح مربیان امدادی به روستاهای محروم برای آموزش‌های عمومی امداد و نجات اعزام خواهند شد.

 

گودرزی تصریح کرد: در مرکز امور جوانان جمعیت هلال‌احمر سرخس نیز کلاس‌های مختلف با محوریت آموزشی کمک‌های اولیه برنامه‌ریزی شده است که شامل رده‌های سنی متفاوت است.

انتهای پیام/