بهره مندی ۴ خانواده مددجوی سرخسی از تسهیلات مسکن کمیته امداد
بهره مندی ۴ خانواده مددجوی سرخسی از تسهیلات مسکن کمیته امداد
مدیر کمیته‌ امداد امام (ره) سرخس گفت: 4 خانواده مددجوی سرخسی از تسهیلات مسکن کمیته امداد شهرستان بهره‌مند شدند.

علیرضا دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اینکه هم‌اکنون یکی از مشکلات روز جامعه تامین مسکن و سرپناه مناسب برای خانواده ها است، گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده توسط کمیته امداد، این نهاد علاوه بر ارائه سایر خدمات حمایتی رسیدگی به وضعیت مسکن مددجویان را نیز در اولویت‌های کاری خود قرار داده و تاکنون اقدامات زیادی در این زمینه انجام شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر این خدمات با همکاری خیران ارجمند بومی و غیر بومی صورت می گیرد و اهمیت نقش مسکن در زندگی امروزی خانواده‌ها به‌ویژه جامعه هدف کمیته امداد بر کسی پوشیده نیست.

 

دادمحمدی با اشاره به خانه دار شدن چهار خانواده تحت حمایت دارای یتیم با کمک هزینه امداد برای هر خانواده ۲۰۰ میلیون ریال، اظهار داشت: این چهار باب منزل مسکونی در شهر برای خانواده های دارای یتیم به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با کمک و آورده خود خانواده ها خریداری شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس ادامه داد: اعتبارات اختصاصی در حد نیاز ما نیست، به ویژه اینکه در حال حاضر هزینه های خرید مصالح ساختمانی افزایش یافته است.

 

وی در پایان گفت: خدمات عمرانی در بخش های مختلف شامل ساخت مسکن، تعمیر و بازسازی مسکن شهری و روستایی، ایجاد سرویس های بهداشتی، حمام و حصارکشی و همچنین رایگان کردن انشعابات آب، برق و گاز از جمله خدمات ارائه شده کمیته امداد شهرستان به محرومان بوده است.

انتهای پیام/