آمریکای امروز شباهت های زیادی به قوم عاد دارد/ مقاومت ملت یمن، باعث شکست رژیم پست آل سعود شد
آمریکای امروز شباهت های زیادی به قوم عاد دارد/ مقاومت ملت یمن، باعث شکست رژیم پست آل سعود شد
امام جمعه سرخس گفت: آمریکای امروز شباهت های زیادی به قوم عاد دارد و مستکبر و ظالم زمان ما طبق وعده قرآن به سرنوشت قوم عاد دچار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ در خطبه های این هفته نمازجمعه سرخس با توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوا همان احساس درونی است که تا این احساس دورنی نباشد، انسان دنبال هیچ برنامه سازنده ای نخواهد رفت.

 

خطیب نمازجمعه سرخس در ادامه ماه رجب را بهترین ماه سال برای پوشیدن لباس تقوا عنوان کرد و افزود: یکی از نسیم های رحمتی که می وزد در ماه رجب است و یقینا هر کس خدا را در این ماه بخواند، خداوند پاسخ او را می دهد و با او همنشین می شود.

 

وی با تبریک هفته سلامت از وزیر بهداشت به خاطر فعالیت های جهادی و اجرای طرح تحول سلامت تقدیر کرد و گفت: امیدواریم در حوزه سلامت اتفاقی بیافتد که به فرمایش مقام معظم رهبری مردم به غیر از مریض داری دغدغه دیگری نداشته باشند.

 

حجت الاسلام ارژنگ با اشاره به حمله نظامی آمریکا به طبس و تحقق وعده الهی در این حادثه تاریخی تصریح کرد: دست قدرت الهی آن ها را به زمین زد که باید به آن از نگاه عبرت آمیز نگریست که ایستادگی در برابر ابر قدرت ها بدون قدرت الهی امکان پذیر نیست.

 

امام جمعه سرخس، اطاعت از فرامین و دستورات الهی را علت پیروزی دانست و اذعان کرد: امروز دغدغه مدیران ما این نباشد که خانم ها به ورزشگاه بروند یا نروند،امروز باید به دنبال توسعه فضاهای معنوی و اسلامی باشیم، اینجاست که یک مدیر باید غصه بخورد و اولویت ها را فراموش نکند.

 

وی ادامه داد: استمرار امدادهای غیبی با روحیه حاکم بر جامعه، خدامحوری و خدا دوستی تداوم خواهد یافت.

 

خطیب نمازجمعه سرخس خاطرنشان کرد: اگر این مسائل در جامعه حاکم باشد، خدا دست دشمن را کوتاه می کند.

 

حجت الاسلام ارژنگ تصریح کرد: آمریکای امروز شباهت های زیادی به قوم عاد دارد؛ قران می گوید قوم عاد روحیه استکباری و درشت گویی داشتند، در ناز و نعمت بودند اما غضب الهی شامل حالشان شد، همانطور که طوفان شن آمریکایی ها را در طبس زمین گیر کرد و عاد زمان ما، مستکبر و ظالم زمان ما طبق وعده قران به سرنوشت قوم عاد دچار خواهد شد.

 

امام جمعه سرخس در پایان با انتقاد شدید از سیاست های آمریکایی آل سعود در برخورد و جنگ با مردم مظلوم یمن خاطرنشان کرد: ایمان و صبر و مقاومت باعث شکست رژیم پست و دزد آل سعود شد و این نمونه هایی از تحقق وعده های الهی است.

انتهای پیام/ب