فرمانده سپاه سرخس: دشمن با خیمه زدن در کشور به دنبال تغییر ارزش های انقلابی ماست/ میرشجاع: فضای مجازی را باید به یک فرصت تبدیل کنیم
فرمانده سپاه سرخس: دشمن با خیمه زدن در کشور به دنبال تغییر ارزش های انقلابی ماست/ میرشجاع: فضای مجازی را باید به یک فرصت تبدیل کنیم
یادواره شهدای دانش آموز سرخس در یکی دو روز مانده به یوم الله 13 آبان با حضور نسل سومی های انقلاب و حضور یکی از یادگاران عرصه جبهه جهاد و مقاومت سیدمصطفی میرشجاع در سالن تربیت شهرستان سرخس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، یادواره شهدای دانش آموز سرخس در یکی دو روز مانده به یوم الله ۱۳ آبان با حضور نسل سومی های انقلاب و حضور یکی از یادگاران عرصه جبهه جهاد و مقاومت دکتر سیدمصطفی میرشجاع در سالن تربیت شهرستان سرخس برگزار شد.

 

سرهنگ سیدمرتضی  شارعی مقدم فرمانده سپاه سرخس در ابتدای این مراسم با برشمردن ایام الله آبان ماه و تشریح نقش جوان در حیطه فردی و اجتماعی، جوانی را فرصتی طلایی و موضوعی با فلسفه ی عالی آفرینش دانست که می تواند منشا اثرات و خیرات باشد.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: شهید فهمیده مصداق بارز جوانی بود که با تربیت در مکتب امام روح الله، با نثار خون خویش و انهدام تانک دشمن توانست الگوی ایثار و معنویت شود.

 

شارعی مقدم ادامه داد: دشمن امروز با دراز کردن دست دوستی به سمت ما در صدد چپاول است و با خیمه زدن در کشور، به دنبال این است که فرهنگ و ارزش های دینی و انقلابی ما را تغییر و ما را دچار اضمحلال فرهنگی کند.

 

در ادامه سیدمصطفی میرشجاع از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با بزرگداشت هیمنه شکنان قدرت پوشالی آمریکا، امام عزیز، دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام و بزرگ رهبر انقلاب و نوجوانی انقلابی و پهلوان مکتب خمینی (ره) شهید فهمیده، توجه به جوانان و نوجوانان را یک ضرورت دانست که توانستند داشته ها و توانایی های خود را در جنگ اثبات کنند.

 

یادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: امروز ارثیه ی انقلاب اسلامی در دست شما و جوانان و نوجوانان است که باید به هوش باشید چرا که دشمن قصد دارد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شما را مات و مبهوت کند و گذشته درخشان و ارزش های انقلابی و اسلامی را از یاد شما ببرد و شما را غافل کند.

 

میرشجاع با تیین اهداف دشمن در عرصه جنگ نرم گفت: باید فضای مجازی را به یک فرصت تبدیل کنیم و نمونه آن نامه امام خامنه ای به جوانان اروپا بود که در فضای مجازی غوغا کرد و دشمن مجبور شد سیستم ها را قطع کنند.

 

یادگار هشت سال جهاد و مقاومت با نقد وضعیت فرهنگی فعلی، تقوا را از لوازم نوجوانان و جوانان کشور دانست و اظهار کرد: شهید حسین فهمیده نارنجک به دست نگرفت بلکه با دست گرفتن هویت، دیانت و معنویت خود و انفجار تانک دشمن باعث عزت و عظمت ایران اسلامی شد.

 

سخنران یادواره شش شهید دانش آموز سرخس در پایان خاطرنشان کرد: جوانان ما باید راه شهدا به خصوص شهید فهمیده را با درس خواندن و فعالیت مثبت در فضاهای مجازی ادامه دهند.

انتهای پیام/