بهره‌برداری از ۱۳ پروژه در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد سرخس
بهره‌برداری از ۱۳ پروژه در پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد سرخس
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس از افتتاح ۱۳ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در این مجتمع گازی خبر داد.

یحیی فیضی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت و با حضور مسئولان شهرستان ۱۲ پروژه عملیاتی و محیط زیستی به بهره‌برداری رسیده و عملیات اجرایی پروژه ساختمان ایمنی و آتش‌نشانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس نیز آغاز خواهد شد.

وی در ادامه به تعدادی از این پروژه‌ها اشاره و تصریح کرد: سیستم اعلام حریق مجتمع‌های مسکونی، احداث ساختمان نظارت تصویری واحد حراست، گسترش و توسعه ساختمان آموزش واحد HSE، پروژه آسفالت معابر، و تأسیسات چاه‌های جدید آبرسانی مجتمع شهید محبوب بخش مهمی از پروژه‌های این مجتمع گازی در هفته دولت است.

فیضی با بیان اینکه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد به‌عنوان تنها مجتمع پالایشی گاز در حوزه شمال و شمال شرق کشور از جایگاه راهبردی و مهمی در تولید انرژی برخوردار است، تصریح کرد: امروز گاز به‌عنوان یک صنعت راهبردی و تأثیرگذار در امنیت و اقتصاد کشور محسوب می‌شود و کارکنان خدوم شرکت ملی گاز ایران با تلاش شبانه‌روزی و خودکفایی تجهیزات مهم صنعت نفت و گاز موفق شده‌اند تا پرچم سازندگی را در نقاط مختلف کشور به اهتزاز درآورند و در راستای خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و پایداری تولید در فصل زمستان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به هم‌وطنان و مجاوران سرزمین امام هشتم (ع)، با روحیه، تلاش و جهاد مستمر همکارانمان در واحدهای عملیاتی در روزهای گرم تابستانی و سرد زمستانی و در ۳۶۵ روز سال بدون لحظه‌ای وقفه ادامه دارد.

انتهای خبر/