دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024
پ
  • شناسه : 51678
  • 06 شهریور 1403 - 9:42
  • ۰ دیدگاه

بهسازی ۲ هزار متر مربع از معابر روستای نوبنیاد توسط پالایشگاه گاز سرخس

بهسازی ۲ هزار متر مربع از معابر روستای نوبنیاد توسط پالایشگاه گاز سرخس
بهسازی ۲ هزار متر مربع از معابر روستای نوبنیاد توسط پالایشگاه گاز سرخس
رئیس کمیته مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد در خصوص فعالیت‌های جدید این مجتمع گفت: در جدیدترین پروژه مسئولیت‌های اجتماعی، روکش آسفالت معابر روستای نوبنیاد برای حدود ۲ هزار مترمربع از معابر این روستا با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به‌منظور افزایش رفاه اجتماعی این عزیزان انجام شد.
به گزارش نسیم سرخس، به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سید مصطفی میرمحمدی، رئیس کمیته مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد در خصوص فعالیت‌های جدید این مجتمع گفت: با بررسی مشکلات روستاهای هم‌جوار پالایشگاه به‌منظور رفع نیازهای موجود و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، اقدام به بهسازی معابر روستای نوبنیاد کرد.

وی افزود: عزیزانمان در روستاهای هم‌جوار پالایشگاه شایسته بهترین خدمات هستند و یکی از اقدامات جدی پالایشگاه ارائه خدمات عمرانی، بهداشتی و آموزشی در این منطقه است.

رئیس کمیته مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد تصریح کرد: در جدیدترین پروژه مسئولیت‌های اجتماعی، روکش آسفالت معابر روستای نوبنیاد برای حدود ۲ هزار مترمربع از معابر این روستا با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به‌منظور افزایش رفاه اجتماعی این عزیزان انجام شد.

میرمحمدی در ادامه بر نقش مهم پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در این خطه مرزی و اجرای پروژه‌های متعدد در قالب مسئولیت اجتماعی تأکید و بیان کرد: طرح‌های مختلف در حوزه مسئولیت اجتماعی این مجتمع تعریف و به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم منطقه اجرا شده است.

وی خاطرنشان ساخت: دوجداره کردن درب و پنجره‌های مدارس روستاهای هم‌جوار پالایشگاه و مسجد روستای قطار چاه، تعمیرات اساسی خانه بهداشت روستاهای دولت‌آباد، شورلق، چاله زرد، آبمال و حسن‌آباد و گازکشی مسجد روستای شورلق از طرح‌های اجرا شده این مجتمع گازی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که رضایت‌مندی هم‌وطنان عزیزمان را به دنبال داشته است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.