مخابرات هیچ وعده‌ای برای ارتقای اینترنت روستای پسکمر سرخس نداده است
مخابرات هیچ وعده‌ای برای ارتقای اینترنت روستای پسکمر سرخس نداده است
روابط عمومی اداره مخابرات سرخس با ارسال جوابیه‌ای به نسیم سرخس اعلام کرد: ارتقای اینترنت همراه اول در روستاها از طریق وزارت ارتباطات به اپراتورها ابلاغ و اولویت آن مشخص می‌شود که تا این لحظه اداره مخابرات سرخس هیچ قول و وعده‌ای به اهالی روستای پسکمر در این خصوص نداده است.

به  گزارش خبرنگار نسیم سرخس، اهالی روستای پسکمر سرخس با ارسال مطالبه‌ای به این پایگاه خبری نسبت به بی‌توجهی مسئولان برای حل مشکلات این روستا گلایه کردند.

در متن این مطالبه آمده است: آقایان مسئول شما را به خدا فکری برای روستای پسکمر بردارید؛ یک روز آب نیست، یک روز برق، یک روز اینترنت، یک روز تلفن نداریم و هزار مشکل دیگر داریم.

وضعیت مخابرات در این روستا افتضاح است؛ اینترنت همراه که فقط قول و وعده‌اش به ما رسیده، خط‌های تلفن و اینترنت خانگی مشکل دارد؛ باطری‌های داخل مرکز مخابرات اصلا ذخیره برق ندارند و به محض قطعی برق ارتباط ما با همه جا قطع می‌شود.

همین چند روز مخابرات زحمت کشیدند و کابل برگردان انجام شد که سرعت اینترنت خانگی افزایش پیدا کند ولی بدتر شده که بهتر نشده است؛ الان نصف مشترکان روستا اینترنتشان چند روز است که قطع شده و بسته‌های اینترنت در حال اتمام است؛ مغازه‌دار مشکل دارئ چون کارتخوانش جواب نمی‌دهد و هیچ‌کس هم پاسخگو نیست.؛ لطفا پیام ما را به گوش مسئولان برسانید.

در این رابطه و پیرو گلایه اهالی روستای پسکمر در خصوص مشکلات مطرح شده در حوزه مخابرات، روابط عمومی اداره مخابرات سرخس با ارسال جوابیه‌ای به این پایگاه خبری اعلام کرد: ارتقای اینترنت همراه اول در روستاها از طریق وزارت ارتباطات به اپراتورها ابلاغ و اولویت آن مشخص می‌شود که تا این لحظه اداره مخابرات شهرستان هیچ قول و وعده‌ای به اهالی روستای پسکمر در این خصوص نداده است.

باتری‌های مرکز مخابرات پسکمر در دی‌ماه سال ۱۴۰۲ تعویض شده و در حال حاضر مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

طی هفته گذشته بریا ارتقای پهنای باند روستاهای سنگر، شیرتپه، قره‌سنگی و پسکمر، عملیات برگردان تجهیزات انتقال انجام شد و برای انجام تعاریف نرم‌افزاری بر روی تجهیزات اینترنت حدود ۲۴ ساعت دچار اختلال شده بود؛ از طرفی قطع برق مکرر در روستای پسکمر مجدداً باعث اختلال مشترکان شد که مجدداً تنظیمات انجام و ارتباط برقرار شد.

در صورتی که سرویس اینترنت خریداری شده توسط مشترک به دلایل مشکلات مخابراتی قابل استفاده برای مشترک نباشد، این زمان محاسبه و به زمان سرویس اضافه می‌شود.

همچنین تمامی عوامل و نیروهای مخابرات در تمام ایام هفته با تمام توان خود در خدمت مشترکان مخابرات و مشغول خدمت‌رسانی به همشهریان گرامی هستند و هیچ‌گونه قصور و کوتاهی در زمینه ارائه خدمات رخ نداده است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی