تعیین ۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات در سرخس
تعیین ۶۹ شعبه اخذ رای برای انتخابات در سرخس
سرپرست فرمانداری سرخس از تعیین ۶۹ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این شهرستان خبر داد.

سید مهدی سالم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به آمادگی کامل شهرستان سرخس برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد از حادثه‌ای که در کشور اتفاق افتاد و شهادت رئیس‌جمهور عزیز و مردمی و هیئت همراه، قانون اساسی تکلیف کرده که وزارت کشور باید ظرف ۵۰ روز نسبت به برگزاری انتخابات برای انتخاب رئیس‌جمهور بعدی اقدام کند.
فرماندار سرخس افزود: در شهرستان سرخس هم همزمان با سراسر کشور، تمام دستگاه‌هایی که در حوزه انتخابات تکلیف داشتند، آرایش انتخاباتی گرفتند.

وی بیان کرد: معتمدان پای کار آمدند و هیئت اجرایی را از بین خودشان انتخاب کردند و جلسات منظمی با هیئت نظارت و هیئت اجرایی برگزار و شعبی که در سطح شهرستان قرار است اخذ رای انجام شود، جانمایی آن انجام شد.

سالم خاطرنشان کرد: ۶۹ شعبه رای در شهرستان سرخس برای انتخابات ریاست‌جمهوری اختصاص دادیم.

فرماندار سرخس تصریح کرد: جلسات اعضای شعب و نمایندگان فرماندار در حوزه‌های مختلف که نیاز به برقراری نظم و امنیت، خدمات و پشتیبانی است، در حال برگزاری بوده و روزانه دو جلسه در حوزه انتخابات داریم تا بتوانیم در بالاترین سطح آمادگی انتخابات را برای مردم عزیز شهرستان سرخس رقم بزنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم فرد اصلحی که مدنظر مردم عزیز کشورمان است، به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود و ان‌شاءالله رئیس‌جمهور بعدی کسی باشد که راه رئیس‌جمهور عزیزمان، شهید جمهور آیت‌الله رئیسی را ادامه بدهد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی