قطع برق چاه‌های کشاورزی خوشایند نیست
قطع برق چاه‌های کشاورزی خوشایند نیست
امام جمعه سرخس با اشاره به مطالبه کشاورزان شهرستان مبنی بر عدم قطع برق چاه‌های کشاورزی گفت: قطع برق چاه‌های کشاورزی خوشایند نیست و محصولات کشاورزان ما را از بین می‌برد؛ دستگاه‌های متولی این مسئله را مدیریت تا کشت و کار کشاورزان از بین نرود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با قدردانی از زحمات بخش کشاورزی در شهرستان سرخس، اظهار کرد: در حوزه لوله‌گذاری و مکانیزاسیون اقدامات خوبی در شهرستان جهاد کشاورزی داشته که جای قدردانی دارد.

امام جمعه سرخس با اشاره به مطالبه کشاورزان شهرستان مبنی بر عدم قطع برق چاه‌های کشاورزی تصریح کرد: قطع برق چاه‌های کشاورزی خوشایند نیست و محصولات کشاورزان ما را از بین می‌برد؛ دستگاه‌های متولی این مسئله را مدیریت تا کشت و کار کشاورزان از بین نرود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مناظرات انتخاباتی شروع شده و تبلیغات انتخاباتی بهترین آزمون سیاسی و اخلاقی است؛ کسی که اخلاق‌مدار باشد، می‌تواند مثل شهید رئیسی خدمتگزار باشد.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: شهید رئیسی در مناظرات به فکر حفظ آبروی نظام و افراد بود؛ باید نگاه کنیم چه کسی تقوا دارد و اخلاق‌مدار است؛ صدا و سیما هم بداخلاقی‌ها را تحمل نکند و تذکر بدهد.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه دو راهبرد را باید در انتخابات در نظر بگیریم، بیان کرد: راهبرد اول راهبرد شهید سلیمانی است؛ راهبرد ایشان در وحدت کلمه، انسجام ملی بود؛ به نام شهید سلیمانی همگان باید با هر سلیقه‌ای مشارکت حداکثری را در انتخابات خلق کنند.

وی اضافه کرد: راهبرد دوم به نام شهید رئیسی است؛ در انتخابات پیش رو وحدت جبهه انقلاب باید اتفاق بیفتد و بهترین کاندیدا، جهادی‌ترین کاندیدا و خالص‌ترین کاندیدا انتخاب شود و لازمه این اتفاق وحدت جبهه انقلاب است تا کار شهید رئیسی هم نیمه تمام نماند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی