سیدالشهدای خدمت مدیریت تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت
سیدالشهدای خدمت مدیریت تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت
امام جمعه سرخس گفت: سیدالشهدای خدمت مدیریت تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و عیار خدمت را بالا برد و ثابت کرد در پرتو نور قرآن می‌شود به مردم خدمت کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به تشییع میلیونی سیدالشهدای خدمت و همراهان ایشان اظهار کرد: بیش از ۴ میلیون نفر دیروز در تشییع پیکر مطهر سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در مشهد مقدس شرکت کردند.

امام جمعه سرخس افزود: شخصیت شهید رئیسی، شخصیتی بود که با عشق امام رضا علیه‌السلام عجین شده بود؛ ایشان در روز ولادت امام رضا علیه‌السلام خدمتش را شروع کرد و در روز ولادت آن حضرت مهر تایید امام رضا علیه‌السلام بر خدمت خالصانه‌اش زد.

وی به ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی پرداخت و بیان کرد: سیدالشهدای خدمت مدیریت تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و عیار خدمت را بالا برد؛ شهید رئیسی ثابت کرد در پرتو نور قرآن می‌شود گره‌گشایی کرد و به مردم خدمت کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه شهید رئیسی ویژگی‌های مدیریت انقلابی را داشت، گفت: رهبر معظم انقلاب در پیامشان ۲۲ ویژگی شهید رئیسی را عنوان کردند؛ شهید رئیسی می‌دانست رضایت خدا در رضایت مردم است و در سه ساله‌های آخر عمر کاری‌اش کارستان کرد.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: در آستان قدس رضوی مشکلات اساسی این آستان مقدس را رفع کرد و قداست را به آستان قدس رضوی برگرداند؛ بهترین خاطرات مردم شهرستان سرخس از سفر ایشان به این شهرستان است.

وی ادامه داد: در سه ساله قوه قضائیه در کنار مبارزه با فساد، با مفسدان در این دستگاه هم برخورد کرد؛ در آن سه سال عدالت را به دستگاه قضا برگرداند و با سلطان‌ها و دانه درشت‌ها برخورد کرد.

امام جمعه سرخس اضافه کرد: در سه ساله ریاست‌جمهوری با سرچشمه‌های فساد به مبارزه برخاست؛ شهید رئیسی تخریب شد، اما در این سه سال نشان داد که می‌شود مشکلات را حل کرد؛ با مردم بود و دغدغه گره‌گشایی مشکلات مردم را داشت؛ زیرساخت‌های اقتصادی را فراهم کرد و کارخانه‌های نیمه‌فعال و راکد بسیاری را فعال کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری تاکید کرد: ان‌شاء‌الله در انتخابات ریاست‌جمهوری باید مردم به شخصیتی رای بدهند که شباهت زیادی به شخصیت شهید رئیسی داشته باشد؛ مردم برای پاسداشت خون شهدای خدمت باید انتخاب خوبی داشته باشند.

وی در پایان گفت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب هیچ خللی در کارهای کشور و دولت نداریم و در شهرستان‌ سرخس هم کارها در حال پیشرفت است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی