مقاومت مردم غزه رژیم‌ صهیونیستی را وحشی‌ کرده است
مقاومت مردم غزه رژیم‌ صهیونیستی را وحشی‌ کرده است
امام جمعه سرخس گفت: اینکه می‌بینیم اسرائیل وحشیانه در بیمارستان شفا ۴٠٠ نفر انسان بی‌گناه را قتل عام می‌کند، به‌خاطر عصبانیت اوست و مقاومت مردم غزه آن‌ها را وحشی‌ و عصبانی‌ کرده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید شما اگر راهپیمایی کنید، کفّار و دشمنان عصبانی می‌شوند و من به برکت این راهپیمایی به شما پاداش عمل صالح را عطا می‌کنم.

امام جمعه سرخس بیان کرد: اینکه می‌بینیم اسرائیل به‌صورت وحشیانه در بیمارستان شفا ۴٠٠ نفر انسان بی‌گناه را قتل عام می‌کند، به‌خاطر عصبانیت اوست و مقاومت مردم غزه آن‌ها را وحشی‌ و عصبانی‌ کرده است؛ رژیم صهیونیستی عصبانی است چرا که قفل سازمان ملل شکست و قطعنامه به ضرر او صادر شد.

وی افزود: آن‌ها به خاطر این عصبانیت‌ها دست به عملی ریسک‌آمیز یعنی حمله به سفارت ایران در دمشق زدند تا شاید حماس شروط آن‌ها را بپذیرد؛ ولی حماس چنین کاری را نخواهد کرد؛ اسرائیل می‌داند که در این جنگی که به پیروزی غزه ختم خواهد شد، جمهوری اسلامی نقش راهبردی دارد؛ امروزه شاهد این هستیم که در کابینه رژیم صهیونیستی بین ارتش و دولت اختلاف شدیدی به وجود آمده است.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به حمله تروریستی راسک و چابهار عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران قطعا پاسخ سختی به عاملان آن خواهد داد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی به حوادث تروریستی اخیر پاسخی که خواسته رژیم صهیونیستی است را نخواهد داد، زیرا آن‌ها می‌خواهند که ایران وارد جنگ مستقیم شود، اما پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده به آن‌ها خواهیم داد.

امام جمعه سرخس با تأکید بر سخنان اخیر مقام معظم رهبری تشریح کرد: مسئولان باید برای گسترده شدن سفره مردم و افزایش قدرت خرید برنامه‌ریزی درستی انجام دهند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مسئله حجاب نیز تذکر دادند و ما از تمامی مسئولان می‌خواهیم که در این خصوص و همین‌ طور در عرصه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در آستانه عید فطر قرار داریم، اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم که به نیازمندان و زندانیان، مخصوصاً زندانیان غیرعمد کمک کنند تا مشکلات آن‌ها برطرف شود.

انتهای خبر/

  • نویسنده : محمد شادمان