حضور حماسی مردم شیعه و سنی سرخس در راهپیمایی روز قدس
حضور حماسی مردم شیعه و سنی سرخس در راهپیمایی روز قدس
مردم مرزدار و ولایتمدار سرخس از شیعه و سنی با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، هم‌پای سایر مسلمانان و آزادگان جهان با مشت‌های گره‌کرده، انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل اعلام و تأکید کردند که پای حمایت از فلسطین هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در شهرستان مرزی سرخس، همزمان با سراسر کشور با شعار محوری «روز جهانی قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» به سمت میعادگاه‌‌ نماز جمعه با حضور گسترده مردم مرزدار و ولایتمدار این شهرستان برگزار شد.

در این راهپیمایی که از چهارراه امام خمینی (ره) آغاز و تا مصلی نماز جمعه ادامه داشت، مردم مرزدار و ولایتمدار سرخس از شیعه و سنی هم‌پای سایر مسلمانان و آزادگان جهان با مشت‌های گره‌کرده، انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل اعلام و تأکید کردند که پای حمایت از فلسطین هستند و فلسطین را مسئله اول جهان اسلام می‌دانند.

اجرای گروه‌های سرود وصال و راسخون، «رمی جمرات» رژیم موقت صهیونیستی و اجرای حرکات رزمی کاراته‌کاران از جمله برنامه‌های دیگر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان سرخس بود.

همچنین همزمان با شهر سرخس، راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مزداوند و برخی روستاهای این شهرستان برگزار شد.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی