شهر سرخس روشن‌تر می‌شود
شهر سرخس روشن‌تر می‌شود
مدیر اداره برق شهرستان سرخس از آغاز طرح تعویض یک‌هزار دستگاه سرچراغ گازی به «ال‌ای‌دی» در راستای کاهش مصرف انرژی و زیباسازی معابر شهر سرخس خبر داد.

حجت پارسادوست در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده و به موجب تفاهم‌نامه‌ای بین مدیریت برق شهرستان سرخس، فرمانداری سرخس و شهرداری سرخس، ۴ میلیارد تومان اعتبار از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برای خرید سرچراغ دریافت و مابقی پروژه توسط شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی تامین اعتبار و توسط مدیریت برق شهرستان کار اجرایی این پروژه در بلوار امام رضا (ع) آغاز شد.

مدیر اداره برق شهرستان سرخس خاطرنشان کرد: در ابتدای سال جاری نیز این پروژه با جلب مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخس در هسته مرکزی شهر اجرا که باعث رضایت‌مندی خوبی بین شهروندان شد.

وی تصریح کرد: از زحمات و پیگیری‌های فرماندار سرخس و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و همچنین شهردار و اعضای شواری شهر سرخس برای پیگیری روند دریافت اعتبار مربوطه قدردانی داریم.

به گزارش نسیم سرخس، تامین برق ۶۰۰ مشترک جدید، اصلاح و بازسازی شبکه فرسوده ۹ روستای شهرستان به‌طور کامل شامل رفع افت ولتاژ، تقویت شبکه و روشنایی معابر و جابجایی تیرهای در معبر با اعتبار ۳ میلیارد تومان و تبدیل ۸۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل برای افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های شبکه و رفع افت ولتاژ با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های اداره برق سرخس در سال ۱۴۰۲ است.

نصب ۳۰ دستگاه ترانسفورماتور جدید برای رفع افت ولتاژ و افزایش ظرفیت شبکه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، نصب ۲۶۰ دستگاه سرچراغ «ال‌.ای.دی» جدید برای تقویت روشنایی معابر با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های اداره برق سرخس از ابتدای سال ۱۴۰۲ است.

نصب تجهیزات مانوری و ایجاد ۳۴ نقطه خودکارسازی در شبکه شهرستان در راستای کاهش زمان خاموشی‌ها و قابلیت مانور از راه دور با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان، جابجایی بیش از ۲۰۰ پایه در معبر سطح شهر و روستاها برای کاهش حوادث و افزایش ایمنی با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان و بهسازی و تقویت ناوگان خودروی عملیاتی برق شهرستان با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از دیگر خدماتی است که به مردم شریف شهرستان سرخس در سال ۱۴۰۲ توسط اداره برق این شهرستان ارائه شده است.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی