«مشارکت قوی» در انتخابات اقتصاد قوی به‌همراه دارد
«مشارکت قوی» در انتخابات اقتصاد قوی به‌همراه دارد
امام جمعه سرخس گفت: مشارکت قوی در انتخابات اقتصاد قوی به همراه دارد و عزت بین‌المللی ایران اسلامی را بالاتر می‌برد؛ عزت ما در دنیا به خاطر پشتوانه مردمی است، بنابراین همه باید تبلیغ‌کننده انتخابات باشند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه رای ما سرنوشت کشور را شکل می‌دهد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری از مجلس یازدهم تعبیر به مجلس انقلابی کردند، بنابراین رای ما در انتخاب مجلس خوب تاثیر دارد.

امام جمعه سرخس افزود: رای ما تضمین‌کننده خوب برای کشور است؛ برخی شبهه می‌کنند که انتخابات مهندسی شده است؛ اگر مهندسی شده است، چرا سلایق سیاسی متفاوت وارد عرصه می‌شوند؛ اگر مهندسی شده بود، قطعا از ابتدای انقلاب یک سلیقه روی کار بود.

وی بیان کرد: انتخابات و مشارکت ما در اقتصاد ما قطعا تاثیر دارد؛ آن‌هایی که از تورم و گرانی خسته شدند، باید مشارکت حداکثری و قوی داشته باشند؛ مشارکت قوی در انتخابات اقتصاد قوی به همراه دارد؛ مشارکت قوی عزت بین‌المللی ایران اسلامی را بالاتر می‌برد؛ عزت ما در دنیا به خاطر پشتوانه مردمی نظام اسلامی است؛ و همه باید تبلیغ‌کننده انتخابات باشند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: ملت ایران با حضور مثال‌زدنی در انتخابات باید دوباره دنیا را شگفت زده کنند‌.

امام جمعه سرخس به ویژگی‌های انتخاب نماینده اصلح اشاره و تصریح کرد: نماینده اصلح باید قوی باشد، کارآمد باشد و بتواند نسبت به تصویب قوانین مفید و موثر تاثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: او باید دارای تفکر عالی و شجاعت در عمل باشد؛ حاضر بین مردم و دانای به مسائل باشد و در مقابل استکبار سستی نکند؛ وام‌دار مردم و اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی باشد‌.

وی افزود: نامزدهای انتخابات باید برنامه داشته باشند و توان اجرای این برنامه را هم داشته باشند و پای آن‌ها وقتی وارد مجلس می‌شوند، سست نشود؛ اطرافیان نامزدها هم مهم هستند؛ کاندیداها باید مراقب اطرافیان خود باشند.

امام جمعه سرخس در ادامه با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان کرد: یاران امام زمان (عج) کسانی هستند که به دین و شعائر الهی عمل می‌کنند؛ هر کسی در راه دین خدا عمل کند، مورد توجه امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.

خطیب نماز جمعه سرخس بومی‌سازی اقدامات امنیتی و اطلاعاتی و عدم الگوبرداری از دستگاه‌های اطلاعاتی دنیا و از طرفی الگوسازی اطلاعاتی را از ویژگی‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) عنوان کرد.

وی در پایان با بیان اینکه مردم بسیاری از مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) را نمی‌بینند، گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) باید به حد اعلا پایبند قرآن، دین و قانون باشند؛ این عزیزان باید مانوس با قرآن و معارف اسلامی باشند.

انتهای خبر/

  • نویسنده : احسان بابائی