یادداشت؛ «عامل مقدس»
یادداشت؛ «عامل مقدس»
حجت‌الاسلام عباس بابائی، استاد حوزه و دانشگاه در یادداشتی نوشت: «انتخابات» به‌عنوان یکی از مصادیق امروزین «اعتقادات دینی» در بیانات امامین‌ انقلاب بارها مطرح شده‌ است‌ که قاطعانه می‌توان گفت مشارکت حیرت‌انگیز «این مردم آقا» از ابتدای انقلاب تاکنون در انتخابات‌های گوناگون به همین «عامل مقدس» برمی‌گردد.

به گزارش نسیم سرخس، کدام ملت را در طول تاریخ بشریت سراغ دارید که تا این حد زیر بمباران ناجوانمردانه و بی‌رحمانه‌ رسانه‌ای دشمنانش مقاومت کرده‌ باشد و کماکان همان مسیر را ادامه بدهد؟

سال گذشته بخش دیگری از این «جنگ جهانی رسانه‌ای» در قامت نارسای غائله‌ زن، زندگی، آزادی خودنمایی کرد اما چرا موفق نشد؟ یکی از دلایل اصلی بی‌توجهی «مردم ایران» به آن غائله‌ی کذائی و «اقدامات ضد دینی» گردانندگان آن در داخل و خارج بود.

«باورهای دینی» مهم‌ترین عامل خروش ملت ایران علیه رژیم فاسد پهلوی و والاترین دلیل استقامت آنان در گردنه‌های بعد از انقلاب است.

شاهان‌ بی‌دین‌ مملکت، کار را به جایی رسانده بودند که بهائیان‌ ضد دین، همه‌کاره‌ مقدرات شیعیان مظلوم شده‌ بودند؛ اعتقادات مذهبی از طرفی، حوزه و مسجد و هیئت و شعائر الهی از طرف دیگر به طرز عجیبی در شُرف نابودی قرار گرفته بود تا جایی که در راهپیمایی‌های انقلاب، حدود ۷۰ درصد شعارهای مردم اسلام‌خواهی و مبارزه با بی‌دینی طاغوت پهلوی بود.

همین «عامل مقدس» بود که میلیون‌ها ایرانی آزاده را در قامت مدافعان انقلاب و وطن و حرم و امنیت و سلامت به وادی جان‌فشانی برای «حرم جمهوری‌ اسلامی» در میدان‌های کارزار با دنیای سراسر ظلم و تباهی استکبار فرستاد.

«انتخابات» به‌عنوان یکی از مصادیق امروزین «اعتقادات دینی» در بیانات امامین‌ انقلاب بارها مطرح شده‌ است‌ که قاطعانه می‌توان گفت مشارکت حیرت‌انگیز «این مردم آقا» از ابتدای انقلاب تاکنون در انتخابات‌های گوناگون علی‌رغم توطئه‌های فراوان دشمن نابه‌کار خارجی و گلایه‌های به‌حق نسبت به سیاست‌مداران کارنابلد داخلی، به همین «عامل مقدس» برمی‌گردد.

اگر امروز امام‌خامنه‌ای‌ حکیم، بیانات امام‌ خمینی‌ کبیر پیرامون «حضور اعتقادی مردم‌ در انتخابات» را با همان حرارت و اعتقاد فریاد می‌کنند، به‌خاطر آن است که مردم کماکان مؤمن‌اند و معتقد و انتخابات بیش از آنکه برایشان راه‌حلی باشد برای رفع مشکلات اقتصاد، وظیفه‌ای است شرعی ناشی از ایمان و اعتقاد.

سست‌ کردن اعتقادات مردم با گفتارها و رفتارهای نادرست مدیریتی از یک‌ طرف و تقلیل‌ دادن اعتقادات به یکی از عوامل دست‌چندم برای حضور در انتخابات توسط نامزدها و طرفداران مشارکت حداکثری از طرف دیگر، از جفاهای نابخشودنی در حق این انقلاب و ملت است.

این مردم آقا هستند؛ ذلیل‌شان نکنیم!

انتهای خبر/

  • نویسنده : عباس بابائی