مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند
مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند
امام جمعه سرخس گفت: اگر مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد، دشمنان مایوس می‌شوند و اگر این مشارکت به‌همراه انتخاب خوب باشد، هم قانون خوب تصویب و هم خوب اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اصل نقش‌آفرینی مردم در صحنه‌های نظام اسلامی اظهار کرد: در نظام اسلامی به حضور مردم نیاز داریم؛ اولین کاری که پیامبر اسلام (ص) انجام دادند، ساختن مومنان بود.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه مردم ما از مردم صدر اسلام بالاتر هستند، افزود: ما جوانانی داشتیم که امام(ره) را ندیدند، اما سخنان ایشان را شنیدند و جان شیرین خودشان را فدای اسلام کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه جایی است که به اصل مهم مردم می‌پردازد، گفت: فرق نماز جمعه با نمازهای دیگر خطبه‌های آن است؛ مردمی که به نماز جمعه می‌آیند برای آن‌ها خطوط نورانی اسلامی تبیین می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر کسی در راهش ضعیف شده، در نماز جمعه تقویت می‌شود؛ در خطبه‌های نماز جمعه با تبیین الهی، مردم مسلح به سلاح تقوا می‌شوند.

خطبب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: در میدان‌های سیاسی که یکی از آن‌ها انتخابات است، حضور مردم در این میدان باید پررنگ باشد؛ انتخابات هم تکلیف الهی و هم حق مردم است.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: اگر مشارکت مردم در انتخابات حداکثری باشد، دشمنان مایوس می‌شوند و اگر این مشارکت به‌همراه انتخاب خوب باشد، هم قانون خوب تصویب و هم خوب اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام بختیاری با تاکید بر اینکه دولت و رئیس جمهور با تمام توان و با اخلاص برای رفع مشکلات مردم قدم برمی‌دارند، گفت: مدیرانی که روحیه جهادی و حوصله کار برای مردم و هماهنگ شدن با سیاست‌‌های دولت را ندارند، نکلیف این مدیران باید روشن شود.

وی در ادامه با اشاره به موشک‌باران مقر تروریست‌ها و جاسوسان رژیم صهیونیستی توسط سپاه تصریح کرد: با تمام وجود از سپاه قهرمان و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردانی می‌کنیم؛ غرش موشک‌های سپاه، آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی را به وحشت انداخت.

امام جمعه سرخس بیان کرد: موشک خیبرشکن در دل دشمنان نظام اسلامی لرزه انداخت و تروریست‌ها با این موشک نقطه‌زن هدف قرار گرفتند و کمر آن‌ها شکست و مراکز جاسوسی موساد نابود شد؛ هشدار اصلی در این موشک‌باران به رژیم موقت صهیونیستی بود؛ این موشک برای نابودی رژیم صهیونیستی ساخته شده است.

حجت‌الاسلام بختیاری تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند، تروریست‌ها و جاسوسان او در منطقه تحت رصد هستند و لانه‌های صهیونیستی هرجا باشد با موشک‌های نقطه‌زن نابود می‌شوند.

خطیب نماز جمعه سرخس در پایان با بیان اینکه عنایت الهی شامل حال ملت ایران است، خاطرنشان کرد: عزیزانی که در اعتکاف حضور دارند، برای بارش رحمت الهی و مشکلات مردم دعا کنند؛ همچنین برنامه‌ریزی شده تا ضمن نذورات، نماز طلب باران در سرخس خوانده شود.

انتهای خبر/