رد پای دشمن صهیونیستی در جنایت تروریستی کرمان
رد پای دشمن صهیونیستی در جنایت تروریستی کرمان
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان سرخس در محکومیت حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان آمده است: بدون شک رد پای دشمن صهیونیستی که مورد حمایت آمریکای شرور و جنایتکار است، در این جنایت دیده می‌شود‌.

به گزارش نسیم سرخس، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان سرخس در محکومیت حمله تروریستی به زائران گلزار شهدای کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ»

امروز که دشمن مسلمین در جبهه‌های مختلف شکست‌های پیاپی را در میدان نبرد و میدان رسانه تجربه می‌کند و این شکست را از جانب ایران قوی و محور مقاومت می‌داند، با بمب‌گذاری در مسیر زائران مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی به دنبال انتقام از مردم ایران است.

ما مطمئنیم که جمهوری اسلامی قوی‌تر از تمامی توطئه‌ها است و تمامی تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای بی‌ثباتی و ناامن‌سازی این کشور ان شاء‌ الله با شکست مواجه خواهد شد.

بر اثر دو انفجار تروریستی بعدازظهر دیروز در مجاورت بارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسیر زائران این شهید، تا این لحظه ۸۴ نفر از زائران به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر مجروح شده‌اند، که بدون شک رد پای دشمن صهیونیستی که مورد حمایت آمریکای شرور و جنایتکار است، در این جنایت دیده می‌شود‌.

بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان سرخس این اقدامات بزدلانه تروریست‌ها در شهر کرمان ایران و به شهادت رساندن زنان و کودکان و مردان را در اطراف آرامگاه فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه را به شدت محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع و محکم با عوامل این حادثه تروریستی  است.

شهادت هم‌وطنان عزیزمان، زائران عاشق مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی را به ملت عزیز ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت داریم.

بسیج اساتید دانشگاه‌های شهرستان سرخس

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی