امروز به روحیه دشمن‌شناسی حاج قاسم نیاز داریم
امروز به روحیه دشمن‌شناسی حاج قاسم نیاز داریم
معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) گفت: ما امروز به نگاه و روحیه دشمن‌شناسی حاج قاسم نیاز داریم و باید در داخل کشور، منطقه و بین‌الملل دشمن‌شناسی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین عباسیان در مراسم ۱۳ دی‌ماه گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی و تاکید بر حفظ خیمه انقلاب، گفت: نگاه ولایی حاج قاسم این بود که خیمه انقلاب باقی بماند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: روحیه دشمن‌‌شناسی حاج قاسم به گونه‌ای بود که نامه دشمن را باز نکرد و پاسخ نداد و هیچ‌گاه به دشمن لبخند نزد و کاری نکرد که کشور به خسارت محض برسد و او به امر ولی عمل کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا هر جا دم از صلح زده هدفش این بوده است که آتش به‌پا کند.

عباسیان افزود: ما امروز به نگاه و روحیه دشمن‌شناسی حاج قاسم نیاز داریم و باید در داخل کشور، منطقه و بین‌الملل دشمن‌شناسی داشته باشیم.

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) در ادامه به عملیات طوفان الاقصی اشاره و عنوان کرد: این عملیات هم یک عملیات پیش‌دستانه و هم یک عملیات تلافی‌جویانه بود.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی شکست سختی در عملیات طوفان‌ الاقصی خورد و و سعی دارند با انجام ترور شکست خود را جبران کنند.

عباسیان با بیان اینکه وظیفه کنونی ما ارتقای بصیرت و جهاد تبیین است، گفت: دشمن سه دستور کار ناامن‌سازی، مایوس‌سازی و ایجاد روحیه بی‌تفاوتی نسبت به مسائل انقلاب را در کشور دنبال می‌کند.

معاون سیاسی سپاه امام رضا(ع) در پایان تاکید کرد: کار ما در کشور باید ایجاد امید و امیدآفرینی باشد.

پایان پیام/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی