تامین تجهیزات بیمارستان غدیر سرخس توسط پالایشگاه خانگیران
تامین تجهیزات بیمارستان غدیر سرخس توسط پالایشگاه خانگیران
مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: امور جذب نیروی متخصص برای بیمارستان غدیر نفت سرخس بر عهده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و هزینه‌های تجهیزات بیمارستان نیز توسط پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد تأمین می‌شود و‌ امیدواریم این بیمارستان به‌زودی راه‌اندازی شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و هیأت همراه امروز در سفر به شهرستان سرخس از بخش‌های مختلف دی کلینیک غدیر صنعت نفت سرخس بازدید و از نزدیک با کادر پزشکی، پرستاران و مدیران شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

سیدعلی جزایری پس از بازدید از بخش‌های مختلف این دی کلینیک در نشستی در جمع مدیران صنعت گاز و بهداشت و درمان شمال شرق گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بازدید از مناطق مختلف صنعت نفت و گاز، مشاهده امکانات در مراکز درمانی و بیمارستانی، دیدار نزدیک با کارکنان و شنیدن مشکلات و پیگیری درخواست‌های آنان را در دستور کار قرار دادیم.

وی اظهار کرد: ایجاد درمانگاه، راه‌اندازی بیمارستان و تأمین نیروی متخصص از جمله درخواست‌ها و انتظارات به‌حق کارکنان به‌ویژه در مناطق عملیاتی است.

جزایری با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی دی کلینیک غدیر زحمات زیادی کشیده شده و با تأمین اعتبار، تجهیزات مناسب خریداری شده است، بیان کرد: یکی از اهداف این سفر پیگیری تفاهم‌نامه بهداشت و درمان صنعت نفت با دانشگاه علوم پزشکی برای راه‌اندازی و تبدیل آن به بیمارستان است.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تصریح کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته بخشی از نیرو‌ی انسانی این مرکز جذب و مستقر شدند و مهم‌ترین موضوع صدور مجوز نهایی بیمارستان و تأمین نیروی متخصص است.

وی اضافه کرد: ضمن پیگیری‌های فوق از متخصصانی که در بیمارستان لقمان ارائه خدمت می‌کنند نیز خواستیم تا در صورت موافقت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخس، به خانواده صنعت نفت هم خدمات پزشکی و درمانی ارائه کنند.

جزایری ادامه داد: با راه‌اندازی بیمارستان غدیر صنعت نفت در کنار بیمارستان لقمان، فعالیت این دو مرکز کمک شایانی به مجموعه درمانی شهرستان و مردم شریف سرخس خواهد کرد تا خدمات بهداشتی درمانی به هموطنان ارائه شود و ان شاء الله مردم شریف این منطقه و همچنین خانواده‌های کارکنان صنعت نفت برای درمان به مشهد مراجعه نکرده و بتوانند در سرخس موضوع بهداشت و درمان را پیگیری کنند.

وی تأکید کرد: امور جذب نیروی متخصص بر عهده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و هزینه‌های تجهیزات بیمارستان نیز توسط شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد تأمین می‌شود و تجهیزات جدید در حال خریداری است، همچنین به لحاظ ساختمانی مشکلی وجود ندارد و‌ امیدواریم این بیمارستان به‌زودی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی