جهادگران بسیجی به ۶ نقطه محروم سرخس خدمت‌رسانی کردند
جهادگران بسیجی به ۶ نقطه محروم سرخس خدمت‌رسانی کردند
مسئول بسیج سازندگی سپاه سرخس گفت: همزمان با هفته بسیج، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی سه در شهرستان سرخس برگزار و جهادگران بسیجی در ۶ نقطه محروم و کم‌برخوردار این شهرستان خدمات رایگان ارائه کردند.

سجاد طاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی سه در شهرستان سرخس همزمان با هفته بسیج و ارائه خدمت به ۶ نقطه محروم این شهرستان، اظهار کرد: با همکاری شبکه دامپزشکی، بسیج سازندگی و کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان سرخس در قالب این رزمایش، واکسیناسیون آبله و شاربن گوسفندی به تعداد ۵۰۰ راس دام سبک و واکسن نیوکاسل مرغی به‌صورت آشامیدنی به تعداد ۱۰ هزار قطعه مرغ در روستای حسن‌آباد انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سرخس افزود: در اردوی جهادی یک روزه که به همت پایگاه مقاومت بسیج قدس خانگیران و اسماء خواهران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در این روستا برگزار شد، خدماتی از جمله مسابقات ورزشی ویژه نوجوانان و جوانان، مسابقه خوانش کتاب شهدا، کارگاه سبک زندگی اسلامی ویژه مادران، نشست جهاد تبیین و کارگاه آموزش سواد رسانه ارائه شد.

وی بیان کرد: در ادامه این اردوی جهادی با حضور مسئولان شهرستان، مراسم اختتامیه برگزار و ۲۰۰ بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان اهدا شد.

طاهریان اضافه کرد: به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان سرخس، گروه جهادی پزشکی و سلامت شهید یونس سیفی‌نژاد گروهان بهداری رزمی هنگ مرزی سرخس به روستای حسن‌آباد اعزام و خدماتی شامل غربالگری، ویزیت رایگان، داروی رایگان و دندانپزشکی ارائه شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سرخس با اشاره به اعزام گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها حوزه مقاومت الزهرا(س) و پایگاه مقاومت بسیج پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد به روستای تام مختار افزود: در این اردوی جهادی نیز خدمات پزشکی با حضور پزشک و ویزیت و داروی رایگان، برگزاری جشن تولد، کلاس‌های هنری ویژه نوجوانان دختر و پسر و کارگاه آموزش تربیت فرزند و همسرداری ارائه شد.

وی در پایان گفت: همچنین در این روستا به همت کانون بسیج جامعه کشاورزی شهید قوام شهرستان سرخس، واکسن تب‌ برفکی ۶۰۰ راس دام سبک و واکسن ضد هاری برای ۳۰ قلاده سگ به‌صورت رایگان انجام شد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی