دولت خبیث آمریکا مسئول جنایت‌ها در غزه است
دولت خبیث آمریکا مسئول جنایت‌ها در غزه است
فرماندار سرخس گفت: امروز هر آنچه در غزه علیه کودکان، بانوان، مردم بی‌دفاع و بیمارستان‌ها اتفاق می‌افتد، توسط دولت خبیث آمریکا مدیریت می‌شود و آمریکا مسئول این جنایت‌ها است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسن نوری‌زاده در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: ۲۶ سال قبل از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، کودتای ۲۸ مرداد توسط آمریکایی‌های علیه دولت دکتر مصدق انجام شد و نشان داد که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه به‌دنبال حمایت از دولت‌های مردمی نبوده و نخواهد بود و دشمنی خود را با ملت ایران نشان داد.

نوری‌زاده با اشاره به حوادث غزه و جنایت‌های اسرائیل علیه کودکان و مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه افزود: عملیات «طوفان الاقصی» هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست و اسرائیلی که ادعا می‌کرد با همه سازمان‌های اطلاعاتی بر همه مواضع گروه‌ها و مردم اشراف دارد از اقدام یک گروه محدود و جهادی که متکی به قدرت خداوند متعال و سلاح ایمان بود، غافلگیر شد.

وی بیان کرد: امروز هر آنچه در غزه علیه کودکان، بانوان، مردم بی‌دفاع و بیمارستان‌ها اتفاق می‌افتد، توسط دولت خبیث آمریکا مدیریت می‌شود و آمریکا مسئول این جنایت‌ها است.

نوری‌زاده با بیان اینکه آمریکا باید این را بداند که اسرائیل افول کرده است، عنوان کرد: هیمنه اسرائیل درهم شکسته است و این اجماع جهانی که علیه سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در دنیا اتفاق افتاده، یک اجماع بی‌نظیر است.

فرماندار سرخس با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در آینده جهان، تصریح کرد: هرگونه تصمیم‌گیری کلان در منطقه بدون نقش‌آفرینی ایران هیچگونه کارایی ندارد.

وی خطاب به رژیم صهیونیستی با اشاره به ۱۱۴ روز مقاومت‌های مردم فلسطین و شکست‌های این رژیم در مقابل مقاومت در سال‌های مختلف، گفت: بیش از ۱۰ هزار راکت فجر ۳۳۳ میلی‌متری بر گنبد پوشالی رژیم صهیونیستی فرود آمد و هیمنه‌ای که برای خود ایجاد کرده بودند توسط تفکر شهید طهرانی‌مقدم در اولین ساعت‌ها ناکارآمدی خود را نشان داد.

نوری‌زاده اظهار کرد: راهبرد جمهوری اسلامی ایران در حوادث اخیر صبر استراتژیک است و گروه‌های مقاومت در حمایت معنوی جمهوری اسلامی هستند و این گروه‌ها در تشخیص و اقدام مستقل هستند که نشانه استقلال این گروه‌ها عملیات «طوفان الاقصی» است.

فرماندار سرخس تاکید کرد: آینده به دست نیروهای مقاومت و حزب‌اللهی رقم می‌خورد و این شروع نظم نوین جهانی است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی