جنایت وحشیانه بمباران بیمارستان المعمدانی از هولناک‌ترین وقایع عصر ما است
جنایت وحشیانه بمباران بیمارستان المعمدانی از هولناک‌ترین وقایع عصر ما است
امام جمعه سرخس گفت: جنایت وحشیانه بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر ما است.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: جنایت وحشیانه بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع عصر ما است.

امام جمعه سرخس افزود: این جنایت هولناک روی همه ستمگران عصر را سفید کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی، زنان و کودکان و سالمندان پناه برده به بیمارستان را قطعه قطعه کرد؛ این جنایت چنان سخت است که جهان را شوکه کرد.

وی بیان کرد: تصاویر این جنایت و جنازه‌های قطعه قطعه شده کودکان نیز انسان را بی‌تاب از غم و اندوه می‌کند.

امام جمعه سرخس گفت: جنایت آمریکا و شخص بایدن به‌عنوان پلیدترین انسان‌ها در طراحی و مشاوره و در اختیار قرار دادن بمب‌ها و اسرائیل و شخص نتانیاهو به‌عنوان جنایتکارترین انسان‌ها در اجرای عملیات و حمله به بیمارستان، جنایت علیه بشریت و تمام ارزش‌های انسانی بود.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک از حاکمان اسلامی و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان می‌خواهیم با اتحاد و انسجام و تصمیم واحد، مقتدرانه ریشه این غده سرطانی و حامیان آن را قطع کنند.

وی در پایان گفت: مردم ولایتمدار و بصیر شهرستان سرخس چه شیعه و سنی در رکاب ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری هر لحظه آماده جانفشانی برای نجات مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف هستند.

انتهای پیام/