۱۰۰ فقره پرونده در پلیس فتای سرخس رسیدگی شد
۱۰۰ فقره پرونده در پلیس فتای سرخس رسیدگی شد
فرمانده انتظامی سرخس گفت: پلیس فتا فرماندهی انتظامی سرخس در یک‌سال گذشته به ۱۰۰ فقره پرونده رسیدگی کرده و تاکنون مبلغ ۶ میلیارد ریال به حساب شاکیان بازگشت شده است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سیدمحمود علائی، فرمانده انتظامی شهرستان سرخس صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به‌مناسبت گرامیداشت هفته فراجا در محل فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای امسال در حوزه سرقت‌ها نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش داشتیم.

فرمانده انتظامی سرخس افزود: در حوزه کشفیات هفت درصد افزایش داشتیم و در این رابطه ۱۶۰ نفر از سارقان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۶۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کشف شده که در این رابطه هم ۵۶ نفر دستگیر شدند.

علائی به آمار دستگیری معتادان اشاره و تصریح کرد: تعداد ۲۴۰ معتاد متجاهر دستگیر و به کمپ ترک اعتیاد انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی سرخس عنوان کرد: همچنین در سال گذشته پنج هزار و ۳۰۱ لیتر انواع سوخت قاچاق و هزار و ۷۴۹ جعبه سیگار قاچاق کشفیات داشتیم.

وی در ادامه به با بیان اینکه در سال گذشته مجروحان حوادث درون شهری ۷ درصد کاهش یافته است، گفت: در حوزه مجروحان برون شهری نیز ۸ درصد آمارها کاهش یافته است.

علائی به خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حوزه پلیس راهور تعویض پلاک هزار و ۶۰۰ مورد، آزمون آیین‌نامه هزار و ۷۵۰ مورد، آزمون داخل شهری هزار و ۶۰۰ مورد، اعمال قانون ۳۰ هزار فقره و ترخیص خودرو هزار و ۶۸۰ دستگاه انجام شده است.

فرمانده انتظامی سرخس در ادامه به خدمات پلیس فتا شهرستان اشاره و تصریح کرد: پلیس فتا فرماندهی انتظامی سرخس در یک‌سال گذشته به ۱۰۰ فقره پرونده رسیدگی کرده و تاکنون مبلغ ۶ میلیارد ریال به حساب شاکیان بازگشت شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۴۰۰ مورد از واحدهای صنفی توسط اماکن انتظامی شهرستان مورد بازرسی قرار گرفتند و حدود زیادی از تخلفات اصناف رفع شد.

علائی در پایان گفت: در سال گذشته درخواست حدود ۳۵۰ فقره صدور گذرنامه دریافت و پس از طی مراحل تحویل متقاضیان شده است؛ همچنین در حوزه نظام وظیفه پاسخگو هزار و ۵۰۰ مراجعه‌کننده داشتیم که در این رابطه رتبه شهرستان ارتقا یافته است.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی