رزمایش بزرگ پهپادی ارتش از دل تحریم‌‌ها و تهدیدها خلق شد
رزمایش بزرگ پهپادی ارتش از دل تحریم‌‌ها و تهدیدها خلق شد
امام جمعه سرخس گفت: فرصت رزمایش بزرگ پهپادی ارتش از دل تحریم‌‌ها و تهدیدها خلق شد؛ پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌زودی به سراغ ظالمان خواهند رفت و انتقام مظلومان را می‌‌گیرند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تاسی به فرموده امام صادق(ع) اظهار کرد: هر انسانی در زندگی محتاج تندرستی، امنیت، گرفتار معیشت نبودن، همراه هم رای و آسایش و رفاه(ساده‌زیستی) است.

امام جمعه سرخس افزود: در این پنج احتیاج آن چیزی که مهم‌تر است، امنیت است و اگر نباشد آن چهار احتیاج دیگر هم وجود ندارد.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: اهمیت یک شخص و مجموعه به اهمیت کار او است؛ چون وظیفه اصلی نیروی انتظامی ایجاد امنیت است، نیروی انتظامی به خاطر کار بسیار مهمش، خودش هم مهم است.

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: هفته نیروی انتظامی را به جان برکفان نیروی انتظامی در انتظامی و مرزبانی شهرستان سرخس تبریک می‌گوییم.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: در این نقطه صفر مرز اگر امنیت داریم، از رشادت‌های مرزبانان ما در هنگ مرزی است. در شهر و روستاها هم وظیفه سخت تامین امنیت را انتظامی شهرستان برعهده دارد که جای قدردانی دارد؛ تا انسان درگیر ناامنی نشود، قطعا قدر امنیت را نمی‌داند.

خطیب نماز جمعه سرخس ادامه داد: دشمنان ما روی امنیت ما برنامه دارند تا هم امنیت در مرزهای جغرافیایی را به هم بریزند که مرزبانان ما با قاطعیت در برابر آن‌ها سینه سپر می‌کنند، هم می‌خواهند مرزهای عقیدتی ما را بشکنند.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند امنیت در حوزه خانواده، اخلاق و اعتقادات را به هم بزنند تا چیزی به نام انیس همراه و موافق نباشد؛ از انیس همراه شهدای ما همچون حججی و باکری‌ها به وجود آمدند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: همچنان که نیروی انتظامی از مرزهای جغرافیایی حفاظت می‌کند، باید در چهارچوبی که مشخص شده از مرزهای عقیدتی هم محافظت کند و جلوی ناهنجاری‌ها را در جامعه بگیرد.

امام جمعه سرخس افزود: در شهرستان سرخس امنیت پایداری حاکم است و باید مراقبت کنیم تا امنیت مرزها شکسته نشود.

وی در ادامه به هجمه‌ها علیه قرآن اشاره و بیان کرد: هجمه‌‌ای که نسبت به قرآن است، به‌دلیل آن است که قرآن برای ظالمان تهدید است و مانع ظلم آن‌ها است. چون قرآن می‌گوید تن به ظلم ندهید، بنابراین به قرآن اهانت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: قرآن کریم همه ما را به بهترین و والاترین راه هدایت و سفارش می‌کند؛ قرآن دعوت او به اتحاد است؛ کشورهای مسلمان با اتحاد می‌توانند جلوی زورگویان بایستند؛ آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی دشمن اتحاد مسلمانان هستند.

امام جمعه سرخس به حمله تروریستی استان حمص سوریه اشاره کرد و افزود: حمله تروریستی به جشن افسری در استان حمص سوریه را محکوم می‌کنیم؛ قطعا آمریکایی‌ها تروریست‌ها را مجهز کردند و در این جنایت بزرگ آمریکا و صهیونیست‌‌ها دست دارند.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان رزمایش بزرگ پهپادی ارتش را دستاوردی بزرگ برای نیروهای مسلح برشمرد و تصریح کرد: از دل تحریم و تهدید این فرصت و دستاورد بزرگ پهپادی خلق شد و پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌زودی به سراغ ظالمان خواهند رفت و انتقام مظلومان را می‌‌گیرند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی