حال بیمارستان و بهداشت و درمان سرخس حال خوبی نیست
حال بیمارستان و بهداشت و درمان سرخس حال خوبی نیست
امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه حال بیمارستان و بهداشت و درمان شهرستان سرخس حال خوبی نیست، گفت: مشکلات بهداشت و درمان سرخس باید ریشه‌ای حل شود و زمینه حضور پزشکان متخصص و مجرب و امکانات مورد ادعای آن‌ها هم فراهم تا به طبابت بپردازند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با محکومیت حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) اظهار کرد: دشمنان زبون و شکست خورده ما اقدام تروریستی بزدلانه‌ای را در حرم شاهچراغ(ع) داشتند؛ نقشه دشمن با این اقدامات این است که اول مهاجرانی را به اسم تروریست تحریک کند و از طرفی دولت هم به آن‌ها سخت بگیرد و بعد این غائله‌ای برای بهره‌برداری سرویس‌های جاسوسی شود.

امام جمعه سرخس افزود: نکته دوم این است که راهبرد دشمن هنوز هم بر گسترش اختلافات مذهبی است؛ چرا اقدام تروریستی در استان فارس؟ چون استان فارس مجموعه‌ای از مذاهب و طوائف مختلف است و بستری مناسب برای اختلاف‌افکنی است.

وی بیان کرد: نقش نیروهای مسلح ما در مقابله با این اقدامات تروریستی تحسین برانگیز است؛ بیشتر باید قدر نیروهای مسلح را بدانیم؛ ایران اسلامی جوانانی حسینی دارد؛ جوانی که با دست خالی تروریست را خلع سلاح کرد و نشان داد که جوانان ما خادم اهل بیت(ع) هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: هر وقت دشمن به این عملیات‌ها دست می‌زند، قبل از این حوادث جمهوری اسلامی به پیروزی بزرگی دست یافته است؛ بازگشت پول‌های بلوکه شده به گفته صهیونیست‌ها بزرگ‌ترین پیروزی برای ایران اسلامی بود.

امام جمعه سرخس در ادامه با اشاره به سالروز جهانی مساجد گفت: مساجد سنگر هستند و هر وقت خالی شدند باید احساس خطر کنیم؛ مساجد باید رونق پیدا کنند و دشمن برنامه‌ریزی کرده که مساجد ما خالی شوند؛ مسجد ما باید مسجد تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی با تقدیر از فرماندار سرخس برای بیان مطالبات مردم و همچنین ارائه گزارش از اقدامات خوب دولت در شهرستان سرخس در برنامه زنده اشاره صدا و سیمای خراسان رضوی، افزود: مردم ما پشت دولت مردمی هستند، چون می‌دانند که این دولت بنای مسامحه با مافیا را ندارد.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با تاکید بر اینکه حال بیمارستان لقمان و بهداشت و درمان سرخس حال خوبی نیست، بیان کرد: مشکلات بیمارستان لقمان و بهداشت و درمان سرخس باید ریشه‌ای حل شود و زمینه حضور پزشکان متخصص و مجرب در شهرستان فراهم شود و امکانات مورد ادعای آن‌ها هم فراهم تا به طبابت بپردازند.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: با این جاده مرگ که افسانه شده و مردم ما مشکلات رفت و آمدی دارند، دیگر نباید مشکلات بهداشتی و درمانی هم داشته باشیم.
گام به گام گزارش توسعه بیمارستان به اطلاع مردم برسد.

وی در پایان با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی خاطرنشان کرد: اربعین حسینی اسلام را به پیش می‌برد و مقدمه ظهور است و همه مستضعفان را به کشتی امام حسین(ع) سوار می‌کند؛ هر نذری داریم و اگر می‌خواهیم اموالمان برکت پیدا کند به دستگاه امام حسین(ع) و اربعین حسینی کمک کنیم.

انتهای پیام/

  • نویسنده : احسان بابائی