ارتباط دو سویه خبرنگاران و پلیس زمینه‌ساز حفظ امنیت است/ راه‌اندازی شورای معتمد پلیس در سرخس
ارتباط دو سویه خبرنگاران و پلیس زمینه‌ساز حفظ امنیت است/ راه‌اندازی شورای معتمد پلیس در سرخس
فرمانده انتظامی سرخس گفت: ارتباط دو سویه خبرنگاران و پلیس موجب تعاملات بیشتر و زمینه‌ساز حفظ امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سیدمحمود علائی، فرمانده انتظامی سرخس در نشست خبری با خبرنگاران به‌مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: تعهد و صراحت یکی از ویژ‌گی‌های جامعه خبرنگاران است و بدون هیچ هراسی مطالبات مردم را مطرح می‌کنند.

فرمانده انتظامی سرخس افزود: ارتباط دو سویه خبرنگاران و پلیس موجب تعاملات بیشتر پلیس و خبرنگاران می‌شود و زمینه‌ساز حفظ امنیت در جامعه است.

وی تصریح کرد: اگر خبرنگار به‌موقع به جریان‌ها ورود نکند، یکسری افراد غیرمسئول ورود و بازار شایعات هم داغ می‌شود.

علائی عنوان کرد: خبرنگاران ارکان مهم توسعه اجتماعی و آینه واقعیت‌ها هستند و درک مسائل امنیتی و مصالح جامعه در جامعه خبرنگاران بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی سرخس با تاکید بر اینکه از رسانه‌ها انتظار داریم، خدمات پلیس را انعکاس بدهند، گفت: در کنار انعکاس خدمات پلیس، مسائل پیشگیرانه نیز در فضای مجازی برای آگاهی عموم مردم شهرستان بایستی منعکس شود.

وی در پایان با اشاره به راه‌اندازی شورای معتمد پلیس در شهرستان سرخس و برگزاری نخستین جلسه آن خاطرنشان کرد: این شورا پس از بررسی‌های کارشناسی به‌عنوان یکی از طرح‌های تاثیرگذار پلیس در حوزه مشارکت عمومی و با هدف پیشگیری از رشد جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقای احساس امنیت شهروندان در محله‌های مختلف شهرستان سرخس راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/